Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Poedelpret
#1630492
Krijg wel de indruk dat er veel vlees inzit en niet perse veel organen, wat bij veel kvv's wel het geval is.
Door de kleur (mooi roze/rood), geur (vlees geur) en structuur (geen smurrie/vage vormen).

MAAR ik ben alleen expert in gebruik van diverse kvv's en geen deskundige op het gebied van inhoud  :biggrin2:

Elvis is volgens mij ook niet zo een orgaan fan en eet dit in ieder geval het beste van alle merken, dus wie weet!
Door Yada
#1630495
Krijg net te horen dat er ook kip in de makreelversie zit..

Beetje jammer dat dit nergens vermeld staat, ook niet op de website.

Had het al bijna besteld, terwijl mijn hond een kipallergie heeft.
Door Yada
#1630496
Kan je ook haaksbarf zalm aanraden Claudia. Heeft ongeveer dezelfde prijs.

Ik geef 2x per week 50/50  vlees/vis en hij heeft altijd prachtige drollen.
Gebruikersavatar
Door Poedelpret
#1630507
Met de zalm ook 2 dgn dunne ontlasting  8)
Zal 50-50 met rund oid proberen en anders lekker in de uitverkoop want zo groot is mn vriezer niet!
Door Yada
#1630509
zeker eens 50/50 proberen ;)
hier ging 100 % ook niet goed, heb zn dek 3x moeten wassen op 90 graden, haha



correctie trouwens op mn vorige bericht, er staat in de webshop van tinlo wel aangegeven dat er kip in de makreelversie zit, dit kon ik bij productomschrijving niet terugvinden. Nogsteeds niet erg duidelijk tho, want op lupa bv zou je het zo bestellen
Door tschabo
#1630589
Heb net onderstaande gekregen van Tinlo, dus hiermee wat meer duidelijkheid. In de makreel versie zit dus inderdaad kip.

BARFmenu – NATUURLIJK! Bevat: Vers rundvlees, vers kippenvlees, verse runderorganen, verse kippenbotten, verse runderpens aangevuld met gepureerde verse groenten.
BARFmenu – KIP Bevat: Vers kippenvlees, verse kippenbotten, verse kippenorganen aangevuld met gepureerde verse groenten.
BARFmenu – EEND Aan deze versie is geen groenten toegevoegd. Dit maakt BARFmenu – EEND uitermate geschikt als eliminatiedieet. Bevat: Vers eendenvlees, verse eendenorganen en verse eendenbotten.
BARFmenu – KONIJN Bevat: Vers konijnenvlees, verse konijnenorganen, verse konijnenbotten aangevuld met gepureerde verse groenten.
BARFmenu – MAKREEL Bevat: Verse makreel, verse kippenorganen, verse kippenbotten aangevuld met gepureerde verse groenten.
BARFmenu – COMPLEET Bevat: 2 x BARFmenu – NATUURLIJK!, 2 x BARFmenu – KIP, 2 x BARFmenu – EEND, 2 x BARFmenu – KONIJN, 2 x BARFmenu – MAKREEL. Alles verpakt in één overzichtelijke doos.
Door Exect
#1632560
[quote="Yada"]
Krijg net te horen dat er ook kip in de makreelversie zit..

Beetje jammer dat dit nergens vermeld staat, ook niet op de website.

Had het al bijna besteld, terwijl mijn hond een kipallergie heeft.
[/quote]

Dit is nu met Kvv als ze het niet duidelijk aangeven ,op de ingedieneten lijst, samenstelling ja ok ze zeggen bijv kip maar verder niets ,,,, ik lees mee....  wat je weet niet 100% wat er in gaat/zit dus???  Met Barf weet je zelf 100% wat je geef . Daarom wat Lizzy ook vertlelde  de naam klopt niet.
Door Exect
#1632565
[quote="mettrop"]
en je weet nog steeds niet wat er nou precies  inzit!!

wilco
[/quote]

2x antwoord ahha ;D
Dit is nu met Kvv als ze het niet duidelijk aangeven ,op de ingedieneten lijst, samenstelling ja ok ze zeggen bijv kip maar verder niets ,,,, ik lees mee.... wat je weet niet 100% wat er in gaat/zit dus???  het is geloof in ed fabrikant en het is zo simpel zelf te maken KVV . Dus ook kan het goedkoper voor je zelf .
Dus de naam en daarom ben ik het met Lizzy eens klopt niet Barf/kvvbarf
Laatst gewijzigd door Exect op do 27 mei 2010, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bullmastiff gek
#1634260
[quote="Yada"]
Krijg net te horen dat er ook kip in de makreelversie zit..

Beetje jammer dat dit nergens vermeld staat, ook niet op de website.

Had het al bijna besteld, terwijl mijn hond een kipallergie heeft.

[/quote]


Ik heb ook de visvariant van Tinlo al een paar keer gehad, maar op het stickertje op de worst staat dat er gewoon kip inzit.
Hier vinden ze de de kip, en de vis erg lekker,, ik zag volgens mij ook konijn  die ga ik ook eens proberen. :) :)
De ontlasting is prima, en de bakken worden meermaals leeggelikt.



Nu heb ik wel de kilo worst, want ik let er altijd goed op vanwege allerlei allergie problemen.
Laatst gewijzigd door Bullmastiff gek op vr 28 mei 2010, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door linda1985
#1638839
Dat zou ook kunnen, ik ben in de kipversie wel al graantjes tegengekomen, dus wel opletten voor hondjes met een allergie voor graan
Door mysmoothcollies
#1639077
[quote="essie74"]
??? serieus???
[/quote]Verbaasd me niet echt.....aangezien een kip nu eenmaal graan op zijn menu heeft staan, maar dan is het handig als ze op de verpakking gaan zetten dat het eventueel graan kan bevatten ofzo iets.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door