Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#1538600
boris in 7.5 weken en afgespeend op brok.
Sinds hij hier is krijgt hij 2x kvv en 2x pup brokken.
Met de brokken wil ik stoppen en dan alleen maar kvv van veel verschillende merken en soorten.
Maar ik wil hem ook aan barf laten wennen. Kan ik dan elke dag bijv een kippennekje extra geven. Dus de ene dag een kippennekje, andere dag wat hart, dan weer wat eend enz...kwartel heb ik bijv ook al...en rat en muizen...
Kan ik hem ook al een eitje of yogurt geven?

Zijn ontlasting was goed toen ie hier kwam maar wordt nu wat breiiger...komt dit door de overgaan naar kvv?

Stom...was zo gewend om op het oog en op gevoel te voeren, met daarbij wel de percentages zoveel mogelijk aan te houden( voerde vrnl prooidieren...maar nu met deze kleine hummel komt het natuurlijk zeer nauwkeurig en durf ik nog niet zelf samen te gaan stellen
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1538604
zal id wel door de andere manier van voeren komen..
zal zeker ook stoppen met die brokken, en natuurlijk kan je eventueel een maaltijd laten vervallen door het geven van barf!
eitje of yoghurt kan ook, maar zou eigenlijk dan even wachten tot zijn ontlasting wat steviger is
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1538692
Als je voornamelijk prooidieren voerde dan viel er toch niet veel te rekenen ???  Een pup voeren gaat verder dan "doe maar een dotje" (een volwassen hond voeren trouwens ook) maar is nou ook weer geen universitaire studie. Gewoon een BARfmenu in elkaar draaien zoals je die is voorgerekend in dit http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... .html  topic of zoals je die al eerder voerde en die even laten checken alhier en als die oké is dan kan er maar weinig mis gaan.

Pups zijn nog zo flexibel, die zou ik vandaag de laatste brok geven en dan morgen kvv, met een BARFhap, een ietje, groente enz. Het ergste wat kan gebeuren is een dagje of 1 á 2  wat minder vaste ontlasting, maar dat is veel minder belastender voor de hond dan die gore puppenbrokkenmeuk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door