Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door madonna
#175442
[quote="Peet"]
Ik heb dezelfde ervaring met Energique.....Met de normale hoeveelheid (20-25 gr per kilo lichaamsgewicht) hadden Beau en Tunja steeds honger...snaaien, jatten, enzovoorts. Dus weer terug naar CB...probleem over.....


[/quote]
Die ervaring heb ik ook met Energique .
Ik moet er ook meer van voeren dan van CB.
Door casangio
#177387
[quote="Binno"]
[quote="Lizzy"]
[quote="Binno"]
Gelukkig hebben we hier geen problemen met Duck, maar we merken wel dat we meer moeten geven dan van andere merken. Helaas kunnen we in België alleen maar kiezen tussen Duck, Duck en Duck...of eventueel Rodi. :-\ ;)
[/quote]

Maarrrrr, Belgie is het paradijs om zelf perfect samen te stellen!!!!
[/quote]

Tuurlijk! 8) Nee, effe serieus, als ik het zo lees kunnen jullie in Nederland toch ook heel makkelijk alles vinden, weet niet of het hier zoveel beter is...? ;)
[/quote]

Ja hoor veel beter. Ik koop voorts parelhoen, eend, konijn, kwartels, enz.. in Belgie. Moet er toch vaak op bezoek, dus vandaar en dit soort vlees is ook nog stukken goedkoper dan in Nederland. Ik vergelijk het wel met een poelier hier in Nederland, misschien dat anderen het wel via via kunnen kopen, dan kun je dat niet vergelijken, maar het scheelt een heel stuk. Dus wel veel beter in Belgie.
Laatst gewijzigd door casangio op do 30 sep 2004, 08:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door diana
#178775
ik zou het niet zo lang aankijken en dan toch maar ff naar de d.a gaan hoor
ik weet wel dat van c.b aanmerkelijk minder gevoerd hoeft te worden dan van andere soorten .
Door Jacqueline74
#178781
Ja er zijn behoorlijk wat reacties geweest, is er nog iets veranderd de laatste tijd? ander merk? gaat het beter? We zijn gewoon benieuwd.

Groetjes,
Jacqueline
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door