Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1507575
Ik zat even op de site van smuldier te kijken naar de calcium/fosfor verhouding van smuldier kip enkelvoudig. Ik had altijd het idee dat er voornamelijk gemalen kipkarkas inzat, maar ik twijfel daar nu een beetje aan. Weet iemand of de verhouding van dat product een beetje 50/50 ligt?
#1507645
Volgens de info van Smuldier is het niet meer dan gemalen karkas. Hoe de vleesverhouding ligt zal lastig te zeggen zijn, want ook hun zullen ongetwijfeld de ene keer meer of minder bevleesde karkassen gebruiken dan de andere keer. Als ik hier kijk naar de gemiddelde biokipkarkas dan schat ik dat dat ongeveer 70 bot en 30 vlees is, dus als ik met dat produkt aan de gang zou moeten dan zou ik van zo'n soort verhouding uitgaan.
#1507680
[quote="Angelique"]
Volgens de info van Smuldier is het niet meer dan gemalen karkas. Hoe de vleesverhouding ligt zal lastig te zeggen zijn, want ook hun zullen ongetwijfeld de ene keer meer of minder bevleesde karkassen gebruiken dan de andere keer. Als ik hier kijk naar de gemiddelde biokipkarkas dan schat ik dat dat ongeveer 70 bot en 30 vlees is, dus als ik met dat produkt aan de gang zou moeten dan zou ik van zo'n soort verhouding uitgaan.
[/quote]

Thanx. 's ochtends zijn het hier een stel luie wijven en willen ze niet kauwen. Lisa heeft een allergie voor wortel en dat zit in zoveel KVV's :-( Dus nu willen we gewoon even zelf een kvv samenstellen voor haar met een kipkarkas calcium bron. Van HB hebben we wel de katvariant met Zalm en Konijn zonder groente. Maar ik wil ook graag paard in het menu houden en dus dit aanvullen met kipkarkas van Smuldier. Lisa begint zich trouwens echt supermooi te ontwikkelen!  :D Heel anders dan haar zusjes, maar je begint nu echt de voordelen te zien. Een zusje staat dan op KVV (Duck en Carnibest) en de ander is opgegroeid met brok. Zie ze volgende week weer dus kunnen we even mooi vergelijken  :biggrin2:

Succes in eindhoven morgen  8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door