Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jojo
#1537549
[quote="Celicaatje"]
Tsss ik heb vorige week op de site een bestelling geplaatst.
Toen was het nog 2,95 per kilo. Morgen kan ik het halen.
Ik zal eens even vragen hoe dit zit? Zo'n verhoging is veel, althans vind ik wel :(.....

Groet
Inge
[/quote]
Ja dat vind ik ook errug veel in 1 keer hoor!
Ik keek vanmiddag even omdat ik op zoek was naar de openingstijden maar toen zag ik dus die prijs. Ik heb het even voor de zekerheid in dit topic na moeten zoeken want mij stond dus ook bij dat het goedkoper WAS >:(
Door Celicaatje
#1537688
@Jojo,
Nou nou inderdaad. Toevallig had ik net een mailtje dat ik het voor 2,95 nog krijg ivm het plaatsen van mijn bestelling toen het nog die prijs was. Ik ga het morgen eens even vragen waarom deze verhoging nu is. Ik ben benieuwd en laat het ff weten hiero.

Groetjes
Inge
Door Celicaatje
#1538833
Ik heb vanochtend mijn bestelling opgehaald, voor nog 2,95 per kilo.
Op mijn vraag van de prijsverhoging kreeg ik als antwoord dat het orgaanvlees gestegen was in prijs.
Ook waren zijn marges daardoor te laag blijkbaar. Nou ja daar kon ik het mee doen.
Heb wel geuit dat ik er niet happy mee was, maar ja het voer bevalt me wel erg goed.
Het is kwalitatief wel oke voer, althans dat hoor ik van meerdere mensen die het gebruiken.
Carnibest gaat ook heel goed hier, maar dat is nog weer prijziger :(. Je bent wel de sigaar als je Eko wilt voeren.
Van Darf werden mijn hondjes niet blij. Afgezien van het afvallen beet 1 van de hondjes ook steeds op haar voorpootjes.
Dat is nu wel weg sinds ik geen Darf meer geef. Geen idee hoe dat kwam trouwens, ik had de link nog niet gelegd.

Nu ben ik door de schok vergeten te vragen van welke delen de lamsbotten waren >:(...........sorry!
Maar als je hem mailt krijg je altijd antwoord, althans ik wel.

Groet
Inge
Door Jojo
#1564547
Vandaag eindelijk even de tijd genomen om die kant op te gaan! Vanavond hebben mn boefjes gesmult van het kvv. Ziet er uit als carnivoer, qua bakje en textuur. Morgen krijgen ze de andere helft uit het bakje, als ik het 2 dagen achtereen voer kan ik beter beoordelen hoe ze ontlasting er van is. Maar het testteam was er goed tevreden over, de bordjes konden zo weer de kast in :biggrin2:
Door Celicaatje
#1565443
Bij mij gaat het goed met dit voer. In tegenstelling tot Darf waarvan 2 van mijn honden erg afvielen.
Ik hoop alleen dat ze alle noodzakelijke vitamientjes binnen krijgen. Het ziet er iig erg goed uit.
Ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat.....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door