Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Urs
#152250
Heb vandaag duck gekocht kijken hoe ze daar op reageren. Lastig hoor meerdere honden met hun voorkeuren.
Floortje: krijgt pukkels van rodi, lust geen grof kvv zoals carnibest of bibi. Eet wel energique.
Cato: eet alles nergens last van
Jasper: poepte destijds rodi onverteerd weer uit, heb het nog niet weer geprobeerd. Carnibets , bibi, en bandit gaat goed. Energique word ie rood van.
Dus even testen. Denk dat ik straks uitkom op energique voor de teckels en bandit of bibi of carnibest voor Jasper is maar net wat ik makkelijk op dat moment kan kopen. De katten gaan nu bandit eten dus dat moet ik toch ophalen.
Ik vrees dat de duck ook zo uitgepoept word. Ben morgen vrij das makkelijk, niet zo handig een hond mee naar het werk met prutpoep.
Door Lizzy
#152291
Tjonge, da's ook niet eenvoudig zeg, allemaal zo'n andere voorkeur! Wie weet bevalt de Duck! En anders is misschien zelf samenstellen een idee? Misschien kun je zelf samengestelde voeding maken die alle honden bevalt?!
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 23 aug 2004, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door veronique
#152538
Wel kieskeurige hondjes heb jij hé.
Gelukkig kan je precies nogal gemakkelijk aan de verschillende merken geraken. Anders had je nog een probleem bij. ;D
Door Audrina
#152577
Misschien alle hondjes op de Carnibest zetten en het voor Floortje extra fijn malen met een keukenmachine ofzo? Ik zeg ook maar wat hoor.
Door Urs
#152811
Eerste bevindingen:
duck is erg korrelig en droog inderdaad redelijk veel granen. Van die dingetjes als vroeger die diner ( mais)
Tot nu toe geen rode pukkels e.d.. Poep ook goed.
Ze vonden het allemaal lekker. Ga het nog eens proberen kijken of we dan een reactie zien.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door