Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Maaike_L
#153301
Kun je de brokken niet bewaren voor die momenten dat je weggaat? Doe ik nu ook, gebruik ze ook wel als beloning nog (je moet wel met een jonge hond hè :D) maar verder staan ze gewoon te wachten in de kast tot de dag dat we zeggen: kom brokjes, we gaan een weekendje weg! ;D
Door Jacqueline74
#153479
[quote="Maaike_L"]
Kun je de brokken niet bewaren voor die momenten dat je weggaat? Doe ik nu ook, gebruik ze ook wel als beloning nog (je moet wel met een jonge hond hè :D) maar verder staan ze gewoon te wachten in de kast tot de dag dat we zeggen: kom brokjes, we gaan een weekendje weg! ;D
[/quote]

Normaal gesproken zou dit een goede oplossing zijn maar witte herders mogen niet te lang puppy brokken aangezien ze dan sneller last krijgen van goeipijnen. Daarom willen we toch maar zo snel mogelijk wel in combinatie met vers deze zak leegmaken. En mochten we dan eens een weekendje weg gaan en geen vers mee kunnen nemen dan kunnen we altijd een klein zakje brokken kopen maar het ligt er ook aan hoe Cujo op vers voer reageerd. :D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#153513
[quote="JaDi74"]
[quote="Maaike_L"]
Kun je de brokken niet bewaren voor die momenten dat je weggaat? Doe ik nu ook, gebruik ze ook wel als beloning nog (je moet wel met een jonge hond hè :D) maar verder staan ze gewoon te wachten in de kast tot de dag dat we zeggen: kom brokjes, we gaan een weekendje weg! ;D
[/quote]

Normaal gesproken zou dit een goede oplossing zijn maar witte herders mogen niet te lang puppy brokken aangezien ze dan sneller last krijgen van goeipijnen. Daarom willen we toch maar zo snel mogelijk wel in combinatie met vers deze zak leegmaken. En mochten we dan eens een weekendje weg gaan en geen vers mee kunnen nemen dan kunnen we altijd een klein zakje brokken kopen maar het ligt er ook aan hoe Cujo op vers voer reageerd. :D
[/quote]
De kliko lust die pupy brokken ook hoor, het is voor een pup, zeker van een groot ras belangrijk om helemaal zonder puppybrok op vers op te groeien
Laatst gewijzigd door sylvia op do 26 aug 2004, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Maaike_L
#153795
[quote="JaDi74"]
Normaal gesproken zou dit een goede oplossing zijn maar witte herders mogen niet te lang puppy brokken aangezien ze dan sneller last krijgen van goeipijnen. [/quote]

Ik snap het, wij hebben Juta ook met 4 maanden van de puppybrokken gehaald i.v.m. vergrote kans op HD en ED door het snelle groeien (en de vatbaarheid van Berners voor HD en ED).
Door diana
#154610
nou durf ik bijna te wedden dat die hond op de brokkendagen op een dag in hongerstaking gaat hoor
haha heb ik in het begin ook gehad
toen maar overgegaan op kvv
maar zou ook best s,morgens wat brokken kunnen geven
die laten ze dan toch staan haha
heb ik vd zomer gedaan 2 dagen voordat ze naar het pesion moesten
had biofood brokken gekocht om mee te geven naar het pension
en dacht ik voer het ze maar vast
had je die koppen de 1e dag moeten zien :P
of ik ze wilde vergiftigen ;)
Door Nelly
#154803
[quote="JaDi74"]
[quote="Maaike_L"]
Kun je de brokken niet bewaren voor die momenten dat je weggaat? Doe ik nu ook, gebruik ze ook wel als beloning nog (je moet wel met een jonge hond hè :D) maar verder staan ze gewoon te wachten in de kast tot de dag dat we zeggen: kom brokjes, we gaan een weekendje weg! ;D
[/quote]

Normaal gesproken zou dit een goede oplossing zijn maar witte herders mogen niet te lang puppy brokken aangezien ze dan sneller last krijgen van goeipijnen. Daarom willen we toch maar zo snel mogelijk wel in combinatie met vers deze zak leegmaken. En mochten we dan eens een weekendje weg gaan en geen vers mee kunnen nemen dan kunnen we altijd een klein zakje brokken kopen maar het ligt er ook aan hoe Cujo op vers voer reageerd. :D
[/quote]Volgens mij gaat /cujo heel goed reageren op versvlees! Wat een lekker koppie trouwens!
Door Nelly
#154804
Lijkt 'n beetje op Ashley toen die klein was... da's de linkse in m'n handtekening. Hij is nu 11 jaar en begint echt een oude heer te worden :(
Door Jacqueline74
#157909
:D Hallo,

Daar zijn we weer, nogmaals bedankt voor alle leuke reacties en Cujo is nu inderdaad over op vers en het gaat veel beter en nu willen wij de brokken gebruiken om te belonen en voor zijn activity bal want daar is hij helemaal gek van. Kan dit dan wel naast het vv???
Gebruikersavatar
Door sylvia
#157917
[quote="JaDi74"]
:D Hallo,

Daar zijn we weer, nogmaals bedankt voor alle leuke reacties en Cujo is nu inderdaad over op vers en het gaat veel beter en nu willen wij de brokken gebruiken om te belonen en voor zijn activity bal want daar is hij helemaal gek van. Kan dit dan wel naast het vv???
[/quote]
ja ik zie niet waarom niet, hier krijgen ze ook wel een proplan kluifje als beloning 8)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#158024
[quote="JaDi74"]
:D Hallo,

Daar zijn we weer, nogmaals bedankt voor alle leuke reacties en Cujo is nu inderdaad over op vers en het gaat veel beter en nu willen wij de brokken gebruiken om te belonen en voor zijn activity bal want daar is hij helemaal gek van. Kan dit dan wel naast het vv???
[/quote]

Ja hoor, ik geef mijn honden ook wel brokjes als beloning. Zolang jouw hond daar niet meteen heftig op reageert door diaree of uitslag te krijgen kun je dat rustig doen :).
Door Maaike_L
#158088
Hier gebruik ik ook nog steeds brokken als beloning, maar is geen enkel probleem, ondanks Juta's slechte darmen. Blijkbaar is de hoeveelheid gewoon zo klein dat dat geen invloed heeft, terwijl ze toch nog best wel wat krijgt.
Door diana
#165384
ik zou het niet op 1 dag geven
dan maar een brokkendag
maar ja liever helemaal niet
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door