Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1353030
[quote="Cathelijn"]
Ik denk dat je porties zeker niet groot kunnen zijn. Hoeveel krijgt ze per maaltijd?
Ik kan niet zeggen dat dit het probleem is, maar mijn voorkeur heeft het niet om 3 keer per dag te voeren bij een volwassen hond.
Je zou dus de ochtend en avondmaaltijd groter kunnen maken en dan maar even negeren of afleiden met een spelletje in de middag. Ze is dat zo gewend hoor  ;)
[/quote]

Ze krijgt pers dag 500 gram carnibest eend en rijst en dit verdeel ik in zo'n 175 's morgens en 175  's avonds en zo'n 150 tussen de middag. Maar ik begrijp dat ik beter 250 's ochtens en 250 's avonds kan geven?
#1353095
[quote="kimkok"]
Ze krijgt pers dag 500 gram carnibest eend en rijst en dit verdeel ik in zo'n 175 's morgens en 175  's avonds en zo'n 150 tussen de middag. Maar ik begrijp dat ik beter 250 's ochtens en 250 's avonds kan geven?
[/quote]
Dat zou ik eens gaan proberen als ik jou was. Mijn honden eten ook ongeveer 500 gram per dag. Dit verdeel ik over zo'n 100 gram 's ochtends en de rest 's avonds. Dus hier hebben ze in de avond een echte maaltijd en 's ochtends alleen een klein hapje omdat een van mijn honden wat druppeltjes nodig heeft.

Een grote maaltijd is met het barfen ook makkelijker, scheelt een hoop gehak en gesnij  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door