Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door pieterendiaan
#1336560
die kipvariant gaat er als een speer in, en ik moet zeggen het ziet er net uit als carnibest, het valt mij echt 300% mee.
Ik kan alleen de vleescompleet hier niet krijgen  ???
Iemand een idee in welke supermarkt deze in zoetermeer wordt verkocht?
Door pieterendiaan
#1337210
dank je. Wij hebben die alleen  niet hier, kan wel even naar de jumbo in leidschendam rijden en hier nog even bij de ah xl kijken..
en anders is het niet anders.. Bestellen duurt denk ik te lang, ze is hier maar 2,5 week..
#1337623
[quote="pieterendiaan"]
dank je. Wij hebben die alleen  niet hier, kan wel even naar de jumbo in leidschendam rijden en hier nog even bij de ah xl kijken..
en anders is het niet anders.. Bestellen duurt denk ik te lang, ze is hier maar 2,5 week..
[/quote]

Als je het maandagochtend bij de AH besteld is het er waarschijnlijk al dinsdag
Door pieterendiaan
#1337723
bij de AH XL hebben ze alle soorten.. Alleen het hondje kotste het gelijk weer uit... en vanochtend ook de pens/vlees variant..
De kip blijft er netjes in net als haar barfhapje met geit en de lamschrijven van rodi. Ik vrees dat zij rundvlees niet zo goed verdraagt. Ik geef haar nu even een aantal dagen de lamcompleet van rodi met de enkelvoudige kip van smuldier. Even kijken hoe dat gaat en dan kan ik eind aankomende week de rundvlees nog eens proberen.

Als ik bij de enkelvoudige kip van smuldier zelf wat groente bijvoeg en orgaan is het dan wel een complete maaltijd?
zit ik dan juist met de calcim/fosfor percentages?

(dit staat op de website van mulder bij de kip variant)
Voedingsanalyse:
Ruw vet 5.6 %
Ruw eiwit 20.3 %
Ruwe as 1.2 %
Ruwe celstof 1.0 %
Calcium 10 mg
Fosfor 156 mg
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door