Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door cornelie
#1238203
beste Yuki,

is dit nou een serieuze reactie?
word zo niet veel wijzer, je geeft niet eens aan waarom dan?
op dit soort reacties zit ik niet te w88, maar als je een tip zou hebben, dat zou fijn wezen.

overigens het spugen is weer over, misschien toch wat van de straat gebikt.
Laatst gewijzigd door cornelie op ma 20 apr 2009, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
#1238421
er zijn heel veel merken kvv en de ene hond doet het beter op het ene merk dan op het andere. Ik zou het niet per dag omwisselen, maar zeker een week lang het ene merk proberen voordat je overgaat op het andere.

Succes  :) :) :)
Door Kaathe
#1241551
Hoi Cornelie,

Als tussendoortjes krijgt Bo nu snoepjes op basis van schapenvet en zeewier, werkt écht top!
Ze kampt al jarenlang met vachtproblemen en moet zeggen dat ze opmerkelijk meer glans heeft.
Ondersteunend geef ik pure zalmolie (2x / dag 1 keer over haar eten sprayen)

Voorts krijgt ze ook nog snoepjes van het merk 'Real Nature'. Is een Duits merk en dit hadden ze me in de speciaalzaak aangeraden voor allergische honden. De site is: http://www.realnature-tiernahrung.de/

Op deze site http://www.zoowiera.be/ vind je vanalles over schapenvet, olie en dergelijke meer.

Hoe reageren jouw honden op KVV? Ik zelf ben er behoorlijk mee op de sukkel. Ze weigert te eten (zowel Duck als Energique).

Ben sinds twee dagen terug overgegaan op brok in combinatie met blikvlees. Ze krijgt nu 'Hills Best of Nature' en 1 keer per dag doe ik er vlees onder van 'Real Nature'. Daar zouden naar het schijnt ook goede vetzuren inzitten.

Groet,

Kaathe en Bo
Door deja
#1242479
Ik heb ook 2 honden 11 jaar en 4 maanden en 14 maanden ben eerst begonnen met KVV en nu barfen ze allebei met veel plezier gisteren allebei eendenruggen de oudste zet ik dan wel apart want anders word het afgepakt door de jongste.
Die van ruim 11 is pas 2 maanden geleden of barf gegaan en ligt dan heerlijk te kluiven op haar eendenrug of parelhoen of kipkarkas ze geniet er zichtbaar van.
Laatst gewijzigd door deja op za 25 apr 2009, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door cornelie
#1242848
leuk om te horen/lezen deja.
ik heb naast mijn hond van 11 jaar, nog een hond van 5 jaar, nou dat is idd geen probleem.

zit nu volledig op KVV en ze doen het allebei prima.
Wil langzaam iets van BARF toevoegen, hoe heb jij dat gedaan?

grtjs
Cornélie
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1242968
[quote="cornelie"]
beste Yuki,

is dit nou een serieuze reactie?
word zo niet veel wijzer, je geeft niet eens aan waarom dan?
op dit soort reacties zit ik niet te w88, maar als je een tip zou hebben, dat zou fijn wezen.

overigens het spugen is weer over, misschien toch wat van de straat gebikt.





[/quote]
Beste Cornelie,

de tips heb ik je reeds gegeven (pagina 1).
Duck vind ik er niet smakelijk uitzien, het lijkt op karton en er zitten granen in (en hele gemalen kippen, met poten en snavels etc)
Ik ben zelf dus zeer tevreden over Haaksbarf en Smuldier enkelvoudig (die ik dan zelf aanvul met orgaan en groente), voornamelijk omdat dit geen granen bevat en dus zo puur mogelijk is. (Carnibest bv bevat niet alleen granen maar ook zonnebloemolie, en daar zit ik ook niet op te wachten (kan mijn hond niet tegen)).
Vandaar mijn lof over genoemde merken en van de overige kvv vind ik Duck 1 van de slechtste, maar dat is mijn mening en ervaring.
Hoop dat ik mijn reacties nu wat beter onderbouwd heb  ;)
Door cornelie
#1243391
[quote="yuki13"]
Beste Cornelie,

de tips heb ik je reeds gegeven (pagina 1).
Duck vind ik er niet smakelijk uitzien, het lijkt op karton en er zitten granen in (en hele gemalen kippen, met poten en snavels etc)
Ik ben zelf dus zeer tevreden over Haaksbarf en Smuldier enkelvoudig (die ik dan zelf aanvul met orgaan en groente), voornamelijk omdat dit geen granen bevat en dus zo puur mogelijk is. (Carnibest bv bevat niet alleen granen maar ook zonnebloemolie, en daar zit ik ook niet op te wachten (kan mijn hond niet tegen)).
Vandaar mijn lof over genoemde merken en van de overige kvv vind ik Duck 1 van de slechtste, maar dat is mijn mening en ervaring.
Hoop dat ik mijn reacties nu wat beter onderbouwd heb  ;)
[/quote]

okay Yuki!

dat klinkt wat duidelijker bedankt!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door