Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1199219
ja heb ik ook vaker gehoord, het nadeel daarvan(van heel laat eten geven) vindt ik dat ze dan tussendoor weer moeten plassen...
maar ja ,het is het 1 of het ander!
hier heb ik met al mijn honden de laatste maaltijd om 16.00 gegeven en geen last van plassen of poepen in de nacht
Door CC
#1199363
Nee, zeg! Wil mijn pup geen hele konijnen gaan voeren!!!  :o
Zat aan kippennekken te denken (ik ken fokkers die dat introduceren aan pups van 4 weken oud) met erbij wel gemalen vlees, klein beetje orgaan en wat groente.
Wat dat inlezen betreft; heb hier boeken van Mogens Alaisen, Ian Billinghurst en Tom Lonsdale tig keer doorgelezen en voer nu sinds 5,5 jaar vers/BARF aan mijn honden maar durfde dit nooit bij een pup.
Ik voerde altijd met het oog maar denk dat ik bij de pup echt alles moet afwegen en alles in goede percentages moet geven i.v.m. de groei.

Echter heb ik haar gistermiddag vleesmix 1 van Herby gegeven en tegen de avond wat gemalen kip met wat brocolli omdat ik de halve Carnibest in haar ontlasting zag zitten. We hebben de hele nacht door kunnen slapen!!!!
Vanochtend had zij normale ontlasting waar geen onverteerde dingen in zaten.
Ik denk dus niet dat de CB wat voor haar is als ik dit zo bekijk...............

Barfplaats wordt gesponsord door