Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door BOERINNETJE
#1175560
Hallo,

Ff een vraagje. Ik voer mijn honden carnibest, maar wil graag gedeeltelijk barfen. Ik woon op Tholen in Zeeland.
Heb al verschillende sites gevonden , maar die bezorgen niet in Zeeland. Kan iemand mij aan een adres helpen in Zeeland, of Noord Brabant? Omgeving Roosendaal, Bergen op Zoom.

Alvast bedankt voor de reactie,  Dominique, LOTTE, ENYA & UNIQUE.
Door BOERINNETJE
#1175568
Hoi Wendy,

Ja, daar had ik al op gekeken. Ik bestel mijn carniobest bij Han van Vossen in Sint Annaland. Die bezorgen kosteloos aan huis. Ik wil 2 dagen in de week gedeeltelijk barfen. Dus helf carnibest, en andere helft vis, kippenekken, pens ed.
Ik vroeg me af of er in deze regio een verdeelpunt is waar ik dat soort dingen kan kopen.
Maar bedankt voor je reactie.

Dominique.
Door YaYa
#1175571
Begrijp dat je barfspulletjes zoekt? Herby bezorgt in Zeeland en ook Dogshape, die op Tholen zit, levert aan huis: www.dogshape.nl en voor de site van herby moet je even hier op bp zoeken.
Door BOERINNETJE
#1175577
Jaaaaaaa, das precies wat ik zoek. Ze zitten nog geen 10 kilometer bij mij vandaan.
Helemaal geweldig!!!  En ze hebben superveel, zag ik al in de gauwigheid.
Bedankt voor het doorgeven van de site.

Groetjes, Dominique en de doggies.
Gebruikersavatar
Door koekje
#1175640
eens in de zoveel tijd wordt er vanuit de zuidwesthoek bij herby besteld. er wordt dan tegen die tijd (ik neem aan dat het wel weer een maandje zal duren voordat er weer besteld wordt) wel een oproepje geplaatst in de oproepenafdeling.
je zou ook eens wat slagers af kunnen gaan en kijken wat ze daar hebben en anders is het Islamitisch Centrum in R'dam ook nog wel te doen vanuit tholen.
Door Edelgrijsje
#1180401
[quote="BOERINNETJE"]
Jaaaaaaa, das precies wat ik zoek. Ze zitten nog geen 10 kilometer bij mij vandaan.
Helemaal geweldig!!!  En ze hebben superveel, zag ik al in de gauwigheid.
Bedankt voor het doorgeven van de site.

Groetjes, Dominique en de doggies.
[/quote]

Per 1 maart kun je ook afhalen bij Dogshape. ;)
Door Nouchka
#1183026
Dat afhalen kan nu ook al hoor.
Ik bestel al een tijdje bij hen en ben het er ook steeds gaan halen.  Volgende week komen ze het voor de eerste keer brengen.
Ik ben er best tevreden over.
In maart gaan ze een veel grotere vriescontainer zetten zodat je vrij snel aan alles geraakt.  Daarvoor moest je soms 2 weken wachten op je bestelling.  Nu gaan ze alles in voorraad hebben.
Erg vriendelijke mensen trouwens.  En geweldige Ierse Wolfshonden...
Door Edelgrijsje
#1183035
[quote="Nouchka"]
Dat afhalen kan nu ook al hoor.
Ik bestel al een tijdje bij hen en ben het er ook steeds gaan halen.  Volgende week komen ze het voor de eerste keer brengen.
Ik ben er best tevreden over.
In maart gaan ze een veel grotere vriescontainer zetten zodat je vrij snel aan alles geraakt.  Daarvoor moest je soms 2 weken wachten op je bestelling.  Nu gaan ze alles in voorraad hebben.
Erg vriendelijke mensen trouwens.  En geweldige Ierse Wolfshonden...
[/quote]

Ja, klopt helemaal wat je zegt.  Mooi zijn ze he?! Ik ben bliuj met zo`n adres in de "buurt"
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door