Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jolly
#8775
ik denk dat je tot de weinige mensen behoort die een prettig gevoel krijgen bij het zien of ruiken van een koeienvlaai . ;D ;D ;D ;D ;D ;D
nou dan ben ik ook 1 van de weinige, maar dat komt denk ik omdat ik nu gewoon me werk met die beesies mis, dus ook het weiland leeg scheppen met de vlaaien die mevrouw 's nachts had geproduceert, kon soms wel een halve kruiwagen uit het weiland halen. dus koeilenvlaailucht brengt ook goede herrinnerinegn bij mij boven (zei de sentimentele dwaas van23 jaar)
Laatst gewijzigd door Jolly op ma 21 jul 2003, 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
#8781

Met een kuiltje voor de jus! ;D
ja die mag je er zelf in maken

Ik zal Ink even voor zijn NAAR DE KROEG!!!!!!!!
Door Truitje
#8782
ja die mag je er zelf in maken

Ik zal Ink even voor zijn NAAR DE KROEG!!!!!!!!
Ik zie op de foto anders een heeeel mooi kuiltje!
Ik ga naar het terras, is dat ook goed?
Door Nelly
#8783
Niks zo lekker als de geur, het geluid en het gevoel van een paarden en/of koeienstal. En dan liefst in de winter, als het buiten al een beetje donker wordt, dus zo tegen 5 uur... Dan nog even verse melk halen bij de boer, 2 huizen verder, ben blij dat ik dat nog heb mogen meemaken! :D
Ik mis de paardenvijgen ???
Door tieneke
#8784
Niks zo lekker als de geur, het geluid en het gevoel van een paarden en/of koeienstal. En dan liefst in de winter, als het buiten al een beetje donker wordt, dus zo tegen 5 uur... Dan nog even verse melk halen bij de boer, 2 huizen verder, ben blij dat ik dat nog heb mogen meemaken! :D
Ja het plattelandsleven heeft wat ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door