Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door cairodyn
#1123566
nee dat topic ga ik even lezen bedankt.
zit op de link te kijken maar wat bedoel je met pagina 6 van de link?
Ik kijk op de apparaten maar weet niet hoe het heet in het duits.  :-[
Door maddoc
#1125766
[quote="cairodyn"]
nee dat topic ga ik even lezen bedankt.
zit op de link te kijken maar wat bedoel je met pagina 6 van de link?
Ik kijk op de apparaten maar weet niet hoe het heet in het duits.  :-[
[/quote]

ik bedoelde pag 6 vh topic over drogen waar ik naar verwees ;)
Door Huskymeisje
#1128405
[quote="Janne"]
Kost die maar 21 euro of zoiets??? en die werkt prima?

gr Rianne
[/quote]

ja voldoet prima. Alleen zijn de verzendkosten vanuit Duitsland naar Nederland vaak wel erg hoog. Deze aanbieder heeft die er voor Nederland niet bijstaan dus vraag die eerst op. Het apparaat is an sich niet heel duur maar wanneer de verzendkosten achtelijk hoog zijn is het natuurlijk nog niet aantrekkelijk en kun je beter eentje in Nederland aanschaffen.
Door Janne
#1129242
Nou ik heb idd al gemailt maar nog geen antwoord ontvangen, anders laat ik het bij een vriendin in duitsland bezorgen die komt begin febr naar mij toe.
Gebruikersavatar
Door nova
#1130471
[quote="Huskymeisje"]
ja voldoet prima. Alleen zijn de verzendkosten vanuit Duitsland naar Nederland vaak wel erg hoog. Deze aanbieder heeft die er voor Nederland niet bijstaan dus vraag die eerst op. Het apparaat is an sich niet heel duur maar wanneer de verzendkosten achtelijk hoog zijn is het natuurlijk nog niet aantrekkelijk en kun je beter eentje in Nederland aanschaffen.
[/quote]

Vezendkosten 12 euries :o :o, is meer dan de helft van de aanschafprijs  :o :o
Door Femke
#1130736
[quote="nova"]
Vezendkosten 12 euries :o :o, is meer dan de helft van de aanschafprijs  :o :o
[/quote]


nou ik vind dat nog alles meevallen, als je zit dat een pakketje versturen binnen NL al bijna 6,50 kost...
Door maddoc
#1130780
[quote="nova"]
Vezendkosten 12 euries :o :o, is meer dan de helft van de aanschafprijs  :o :o
[/quote]


dat is echt een heel net bedrag voor verzending vanuit Duitsland, ik ben wel veel hogere bedragen tegengekomen (en heb ook wel veel meer betaald).
Door Huskymeisje
#1132485
[quote="maddoc"]

dat is echt een heel net bedrag voor verzending vanuit Duitsland, ik ben wel veel hogere bedragen tegengekomen (en heb ook wel veel meer betaald).
[/quote]

ja ik vind 12 euro ook niet veel. Meestal zit het al wel zo rond de 20 euro. Voor dat geld bij elkaar kon ik hier in Nederland toen niet een vergelijkbare droogmachine kopen.
Door Janne
#1132676
Nou ik vind dat idd ook wel meevallen, eerst nog getwijfeld of ik het bij mijn duitse vriendin zou laten bezorgen maar die zie ik pas weer in febr. en dan maakt die 6 euro meer ook niet uit, en idd het kost al 6.50 in nederland ik vind het ook reuze mee vallen...

Ik heb hem al in huis staat nu voor de eerste keer aan....super snelle levering want ik heb die 1e kerstdag of zoiets besteld...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door