Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jolly
#138954
nou daar hebben ze hier dus echt geen problemen mee, zelfs de opvang honden zal het een worst zijn hoe het eruit ziet. heb er zelfs 2 die ze zelf wel even vangen >:(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#138961
Zelf vangen doen ze hier helaas niet. Helaas, omdat er regelmatig fazanten in de tuin lopen en dat zou voor de afwisseling toch wel een lekker maaltje voor ze zijn :D
Door Jolly
#139142
Ze mogen ze bij mij ook niet vangen hoor :o, nee wat ik bedoelde is dat de 2 dagopvanghonden ( rb en bd) het een sport vinden om mijn krielen (zijn er nog 7 in een super ren van 3 bij 15 meter) op te jagen en als ze dan gaan fladderen (in paniek) en dus over het gaas komen, dan zijn ze dus de pineut :-\.
Beide honden hebben dan totaal niets meer met commando's te schaften >:(, dus helaas pindakaas voor hun, ze mogen niet meer los op bedrijf, alleen maar van de auto in arena en van arena (aangelijnd) weer in de auto ;D, moet toch wat doen om mijn levcende have, levend te houden.
Door Nelly
#147403
Evebn back to topic: Boet, mijn Newf-reu, die al jaren dood is, had een voedselallergie, hij vrat zichzelf zowat op. Op aanraden van de da(!) eendagskuikens met gekookte witte rijst gaan voeren. Dat ging prima, hij schrokte de kuikens (1 kg. per dag + 1 pond rijst) met bekken vol naar binnen en
slikte ze volgens mij heel door. Hij is er 11 jaar op geworden, voor een Newf een respectabele leeftijd :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door