Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Boefies
#1110383
Ik heb namelijk Victoria Baars, Tilapia fillet, Pangrias Fillet diepgevroren gehaald voor de hondjes.
Koolvis fillet, Zalm e.d aten ze al.

Maar mogen ze eigenlijk wel aller vissoorten? Of maakt het niet uit?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1110448
[quote="Jet , Babs en Tooske"]
Ik heb namelijk Victoria Baars, Tilapia fillet, Pangrias Fillet diepgevroren gehaald voor de hondjes.
Koolvis fillet, Zalm e.d aten ze al.

Maar mogen ze eigenlijk wel aller vissoorten? Of maakt het niet uit?
[/quote]

Alle visoorten die wij ook eten kunnen honden ook eten. Wil ik wel aan toevoegen dat witvis qua voedingswaarde een beetje zozo is en dat b.v. tilapiafilet niet veel toevoegd als je al koolvisfilet voert.
Wil het een waardevolle aanvulling op kvv zijn dan zou je de meer vettere soorten moeten geven. (haring/sardien/zalm/paling/makreel/forel)
Door Iris73
#1118370
Mijn hondjes krijgen tot dusver 1 keer per week vis  :fish2:, en dan zalm of sardine (een keer tonijn... maar dat is eigenlijk weer "foute" vis qua vangst). Nu vind ik zelf vis ontzettend smerig... de geur alleen al... dus een keer in de week sta ik kokhalzend  :puke: de bakken van Tara en Britt te vullen... zelfs de pens vind ik niet zo walgelijk! (dat zegt wat  :D)

Ik moet wel zeggen, ik geef nog maar kort vers vlees (weg met de br*k!), maar mijn woefjes zijn er erg blij mee!  ;D
#1118481
[quote="Iris73"]
Nu vind ik zelf vis ontzettend smerig... de geur alleen al... dus een keer in de week sta ik kokhalzend  :puke: de bakken van Tara en Britt te vullen... zelfs de pens vind ik niet zo walgelijk! (dat zegt wat  :D)
[/quote]

;D ;D ;D
Hier ,n meelevende lotgenoot hoor! Ik moest er vandaag weer aan geloven, zaterdag =markt=zalmkoppendag hier dus ik heb vanmiddag weer drie koppen de tuin in gemikt, 1 voor 1 natuurlijk met 1 hond tegelijk erachteraan anders wordt ,t knokken ;)
Met m,n pup durf ik dat nog niet dus die kop ging in de mixer..... wal-ge-lijk vond ik ,t  :yucky: maar Iza had de gore grauwe prut in no-time op.
Je mot ,r wat voor over hebben he :rolleyes2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door