Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door roger
#8517
<< Ik ben meteen benaderd voor sponsoring van een brokkenfabrikant. Alhoewel de voordelen best groot waren, heb ik ze afgewezen. Het voelde gewoon niet goed. En alhoewel ook ik geen illusies heb, kan ik het vooralsnog niet over mijn hart verkrijgen mijn naam te verbinden aan iets waar ik niet compleet achter sta. <<


That's the spirit. 8) 8) 8)

En in je laatste posting lees ik dat je Energique over de streep hebt kunnen halen.

Is toch prachtig. Van dat kaliber moesten er meer hondenscholen zijn .

Veel succes.

Gr.
Roger
Door Thineke
#8518
Moet nog wel even vermelden dat Energique mij nu wil sponsoren, in samenwerking met een dierenspeciaalzaak! Ben ik best een beetje trots op hoor.
Het grappige is dat zij dat soort aanvragen schijnbaar heel erg weinig krijgen. Ze moesten wel eerst even weten wat voor 'vlees ze in de kuip' hadden.....

groetjes Cat
Maar jij voert toch Carnibest?

Groetjes, Thineke
Door Thineke
#8520
Dus.....?

groetjes Cat
Vraag je die toch om je te sponsoren?
Als ik met een bepaalde reden voor een bepaald merk kies, zou ik me niet zo gauw door een ander merk laten sponsoren  ;)

Groetjes, Thineke
Door Cat
#8521
Carnibest is voor mijn honden prima. Maar het wordt niet verkocht door de dierenspeciaalzaak waar ik mee samenwerk. Energique wel! Vandaar. Daarbij biedt Energique vrij veel mogelijkheden die bruikbaar zijn voor mijn hondenschool. Een beetje commercieel denken mag toch wel in deze harde wereld ?;)
En Energique vind ikzelf dermate goed versvlees dat ik zonder scrupules mijn cursisten hier van mee wil laten profiteren.....

groetjes Cat
Door aiko
#19765
[quote="sylvia"]

Bedenk dit eens; vanaf morgen is het normaal dat mensen  astronautenvoer in de super kunnen kopen,dit voer is makkelijk en alles zit erin.Binnen enkele jaren heb je er tachtig verschillende merken in van slecht tot uitmuntend.Maar zelfs het meest uitmuntende astronautenvoer waar alles inzit zonder toegevoegde rotzooi is nooit zo gezond als vers eten.Buiten dat het er niets zo gezond is als vers eten,zowel mens als voor hond en kat ,is er ook nog het geval van plezier in eten hebben.Als ik iedere avond meuk uit een tube moet eten bekomt eten een must om te overleven ,met vers eten en dat geld zeker ook voor honden en katten komt er ook nog een groot portie plezier in het eten kijken wat ook het geestelijk leven van mens en dier verrijkt.
Zover kijken de meeste mensen ook niet maar als een dier goed in zijn vel zit en niet zoiets heeft van het zal allemaal wel helpt dit ook voor een groot deel mee aan een gezond lichaam.Vers eten is cruciaal voor alle levende dieren op deze wereld,ik zoek zelfs rauwe zaden voor onze voiliere vogels omdat ze daar een betere weerstand van krijgen als van alleen gekochte zaden. (want wat je koopt is droog)
[/quote]

liever niet, ben ik mijn baan kwijt
Paul :-\
Door sylvia
#19781
[quote="aiko"]
[quote="sylvia"]

Bedenk dit eens; vanaf morgen is het normaal dat mensen  astronautenvoer in de super kunnen kopen,dit voer is makkelijk en alles zit erin.Binnen enkele jaren heb je er tachtig verschillende merken in van slecht tot uitmuntend.Maar zelfs het meest uitmuntende astronautenvoer waar alles inzit zonder toegevoegde rotzooi is nooit zo gezond als vers eten.Buiten dat het er niets zo gezond is als vers eten,zowel mens als voor hond en kat ,is er ook nog het geval van plezier in eten hebben.Als ik iedere avond meuk uit een tube moet eten bekomt eten een must om te overleven ,met vers eten en dat geld zeker ook voor honden en katten komt er ook nog een groot portie plezier in het eten kijken wat ook het geestelijk leven van mens en dier verrijkt.
Zover kijken de meeste mensen ook niet maar als een dier goed in zijn vel zit en niet zoiets heeft van het zal allemaal wel helpt dit ook voor een groot deel mee aan een gezond lichaam.Vers eten is cruciaal voor alle levende dieren op deze wereld,ik zoek zelfs rauwe zaden voor onze voiliere vogels omdat ze daar een betere weerstand van krijgen als van alleen gekochte zaden. (want wat je koopt is droog)
[/quote]

liever niet, ben ik mijn baan kwijt
Paul :-\
[/quote]
Ik ook liever niet,want ik hou van lekker eten,en van uit eten gaan.Dat lijkt me dan ook voorbij.....ober doet u mij maar een pil aardbeien smaak .........nou daar ga je toch niet voor op pad ;D ;D ;D ;D
Door Balou
#20708
Er zijn gelukkig best ook wel (goeie) brokken te vinden b.v.Ekofood van het merk Biofood.Bij de natuurwinkel het merk Jarra word net als Ekofood in Nederland gemaakt.California Natural waar o.a. Lamsvlees,bronwater,bruine rijst,witte rijst,zonnebloemolie en lijnzaad in zit.Verder geen enge toevoegingen.Nadeel:het komt van ver.
Farmfood gemaakt in nederland en kan thuis bezorgt worden. Maar dat kan met vers ook.
Door sylvia
#20883
[quote="Balou"]
Er zijn gelukkig best ook wel (goeie) brokken te vinden b.v.Ekofood van het merk Biofood.Bij de natuurwinkel het merk Jarra word net als Ekofood in Nederland gemaakt.California Natural waar o.a. Lamsvlees,bronwater,bruine rijst,witte rijst,zonnebloemolie en lijnzaad in zit.Verder geen enge toevoegingen.Nadeel:het komt van ver.
Farmfood gemaakt in nederland en kan thuis bezorgt worden. Maar dat kan met vers ook.
[/quote]
Maar het blijven brokken,steriele doodgekookte meuk balletjes.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door