Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door roos79
#1096240
Ik ga maar even voorbij aan de hele discussie over hoe iets wel of niet overkomt.
en aan het onderwerp over oranje/rode vachten, want dat lijkt me nu toch afgesloten en duidelijk.

Mbt de jeuk-honden... Kan het zo zijn dat de bietjes, té bloedzuiverend werken? Mijn lab (eet de lam/kip/eend versies en heb overigens geen verschil gemerkt hierin) is mega-gevoelig, zeker voor reinigende producten.
Kan het zijn dat de rode buiken/jeuk etc dan daardoor getriggerd worden?
Door Lizzy
#1098958
Nee, ik denk niet dat het TE bloedzuiverend kan werken. Daarvoor zit er nooit genoeg biet in Carnibest. Zelfs bietensap kun je gerust aan je hond geven, zonder dat hij er jeuk van krijgt. En dat is 100% biet. Als je hond jeuk krijgt van zijn voer, dan zit er waarschijnlijk een vlees of ander ingredient in waar hij niet zo goed op reageert.
Door Lizzy
#1100546
[quote="tt-tjes"]
Ik voer dan wel geen CB, maar heb een poos geleden bietjes aan de honden gegeven. Balou kan er dus ook niet tegen en krijgt er jeuk van.
[/quote]
Dat is vervelend! Ik denk alleen niet dat hij jeuk krijgt omdat het te bloedzuiverend is. Eerder omdat hij dan een overgevoeligheid heeft voor bietjes.
Door Chezzies
#1100798
[quote="Cindy de Wolf"]
Van horen zeggen.

Dat laatste kan maaarrrr ik ken nu meerdere verhalen in mijn vrienden en kennissenkring waarbij hetzelfde gebeurt is om en nabij dezelfde periode; lijkt me iets teveel toeval...
[/quote]
Waren de CB rollen dan allemaal van dezelfde datum?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door