Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door sandrra
#1115506
[quote="roefje"]
ik probeer al weken mijn zwager en schoonzus om te praten dat ze hun hond gewoon vlees gaan geven. hondje is bijna 4 en is al 3 keer met een roesje aan de tanden geholpen(erg veel tandsteen)
ze staan nog net niet met afgrijnzen te kijken als roef een kip soldaat maakt en vinden het erg apart dat we voor kvv en barf kiezen. met roefs tanden komt het ook niet goed volgens hen om dat ik hem nog steeds niet tandenpoets.op mijn commentaar dat roef dat zelf doet door goed te knagen aan vlees en bot,krijg ik steeds het antwoord:ja maar onze da heeft ons een tandenborstel,tandpasta en....mondwater gegeven(lees verkocht)
en die weet waar hij het over heeft :D
op mijn commentaar dat hun hond steeds onder narcose moet omdat hij bonzo krijgt en roef schone tanden heeft door barf,worden de schouders op gehaalt en zeiden ze ieder op zijn eigen manier he :-[
[/quote]

???

Tja bij sommige mensen is het gewoon verspilde energie om ze " om te praten"
Door Hekate
#1116486
[quote="Robian"]
Nee, ze was vast bang voor die bloed dorstige teckels van je.... Echt gevaarlijk  8)
[/quote]


Dat was de eerste reactie die in mijn hoofd op kwam net. :D

Maar toen wist ik nog niet dat Pauline teckels had natuurlijk. ;)


Nou eh, bang voor jou Pauline? Nah, maar je weet nooit wat voor persoon je krijgt aan de andere kant. En of die het nog wel kan snappen dat jij nog niet overtuigd bent. En dat je twijfelt over kvv en het allemaal nog niet zo goed snapt etc. ;)
En ik zat er natuurlijk niet op te wachten dat ik een verkoop reclame praatje aangesmeerd zou krijgen over hoe geweldig het wel niet is en hoe lekker alle katten het wel niet vinden etc. Dat zouden de zelfde lege woorden zijn die brokkenfabrikanten gebruiken. ;)
Door boskat
#1116667
  Hekate:En of die het nog wel kan snappen dat jij nog niet overtuigd bent. En dat je twijfelt over kvv en het allemaal nog niet zo goed snapt etc.
En ik zat er natuurlijk niet op te wachten dat ik een verkoop reclame praatje aangesmeerd zou krijgen over hoe geweldig het wel niet is en hoe lekker alle katten het wel niet vinden etc. Dat zouden de zelfde lege woorden zijn die brokkenfabrikanten gebruiken.

Nee dat is het laatste wat ik zou gaan zeggen tegen  "nieuwe"klanten die er naar informeren
Ben bereid, om ,al is het een uur ,aan de telefoon te hangen en alles uit te leggen,het hoe en waarom van kvv, in mijn geval,
Maar hier zat zo iets in die stem en antwoorden alleen al,van jaja zal wel verkooppraatje zijn en rauw vlees is al helemaal niet goed,dat is goed fout eigenlijk,lees ik op internet,tja een soort neerbuigende arrogante stem/toon,van wat weet jij daar nu van af,ik heb het zelf allemaal al gelezen enz enz,
Ben  heel vriendelijk gebleven en rustig uitgelegd ,maar had het gevoel dat ik tegen een dikke betonnen muur stond te praten
Krijg er nog de hik van,als iemand uitleg wil ,graag,als ze dan overgaan op kvv of barf helemaal goed,zo niet even goede vrienden ,maar bij voorbaat al een neerbuigende toon aanslaan,over die rariteit die kvv of barf hier nog is ,nee,dan heb ik liever dat ze niet komen en bellen,dan zijn ze echt niet van plan om over beter eten voor hond of kat na te gaan denken
Laatst gewijzigd door boskat op do 11 dec 2008, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Hekate
#1116688
"Ben bereid, om ,al is het een uur ,aan de telefoon te hangen en alles uit te leggen,het hoe en waarom van kvv"

Ja, jij wel misschien Boskat. En Pauline ook, daar ben ik nu van overtuigd.

Maar dat weet je niet van te voren als nieuwe beller natuurlijk. Voor het zelfde geld zou je een of andere sjacherijnige ongeduldige verkoper hebben aan de andere kant van de lijn. ;) Voor mij was het bellen nog best wel een drempeltje om over heen te moeten hoor. Langs een winkel gaan is om de een of andere reden toch makkelijker ofzo voor mij.
Door boskat
#1118144
Hekate:Voor mij was het bellen nog best wel een drempeltje om over heen te moeten hoor. Langs een winkel gaan is om de een of andere reden toch makkelijker ofzo voor mij.

Maar dat is het voor mij ook hoor,in een winkel is het ook vrijblijvender om langs te gaan,alhoewel,voel me als ik om inlichtingen ergens over vraag ook al snel verplicht om het te kopen:-)
Dat wil ik voorkomen, bij mensen die mij vragen stellen over kvv,die verplichting,leuk als ik  iemand kan overtuigen om op kvv over te  gaan,ook heel leuk als ze dan CB bij mij komen kopen,natuurlijk,maar als ze het te duur vinden en ze zoeken een ander merk ,ook goed,die hond of kat krijgt dan tenminste het eten wat ze verdienen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door