Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Hennes
#1086517
Sinds een week zijn mijn honden over op CB. Dat gaat hartstikke goed.

Alleen als ik onze pup van 5 maanden 's morgen CB geeft, dan geeft ze over. Ik heb het met een klein beetje geprobeerd, maar ook dat gaat er uit.  :buck2: Vanaf de middag blijft alles er in.

Als de andere 2 CB krijgen, dan geef ik haar Renske vers. Dat blijft er wel in.

Hebben jullie een oplossing voor mij?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1086707
kan best wat zwaar vallen,anders doe je er een klein beetje warm water over, anders geef je voorlopig evn dat renske
misschien over een week nogeens proberen als je liever cb wilt geven.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1086721
Mijn 1e reactie is dat het eten misschien te koud is? Komt het toevallig net uit de koelkast?
Door Lizzy
#1087029
[quote="Nitus"]
Mijn 1e reactie is dat het eten misschien te koud is? Komt het toevallig net uit de koelkast?

[/quote]

Ik dacht precies hetzelfde! Renske is sjiek blikvoer. Gekookte handel. Dus dat zou ik je af willen raden, eerlijk gezegd. Ik zou zelf de Carnibest voorlopig 's morgens overgieten met heel warm water, om te kijken hoe dat gaat.
Door Hennes
#1087113
[quote="Lizzy"]
Ik dacht precies hetzelfde! Renske is sjiek blikvoer. Gekookte handel. Dus dat zou ik je af willen raden, eerlijk gezegd. Ik zou zelf de Carnibest voorlopig 's morgens overgieten met heel warm water, om te kijken hoe dat gaat.
[/quote]

Oké. Dank je. Ik ga het zeker eerst proberen. Jullie horen of het is gelukt.
Door Lizzy
#1087465
[quote="Hennes"]
Oké. Dank je. Ik ga het zeker eerst proberen. Jullie horen of het is gelukt.
[/quote]

Ik ben benieuwd. Succes!
Door Tica
#1088091
Hennes, ik heb ook een pup van 5 mnd. ik heb dit ptobleem ook, denk ook te koud uit de koelkast voor die kleine maagjes nog.

Heb het op aanraden ook overgoten met wat warm water en gaat nu veel beter, kleine beetjes geven, ik laat een beetje voor haar nog een poosje staan en geef dit later in de morgen dan zonder water er over, het is dan niet zo koud meer.

Voor de avond haal ik het een uurtje van te voren uit d ekoelkast en dan gaat het ook goed zonder heet water.

Je kunt natuurlijk wel de hele nacht al wat er uit halen maar dat vind ik te lang buiten de koelkast, mijn huis is eigenlijk nooit echt koud, dus dit is voor mij geen optie.

Succes met je pupje, je gaat het al met warm water doen las ik op aanraden, gaat vast wel lukken.
Door Hennes
#1096593
Het is gelukt. Ondanks dat het voer de hele nacht al buiten de koelkast stond, was het blijkbaar toch te koud. Het gaat hartstikke goed.  ;) Het was dus toch nog te koud.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door