Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door mierh00
#1051765
Mijn labrador heeft sedert geruime tijd spondylose ( degeneratie van de wervelkolom). Is behandeld met Rymadil en Prednoral. Na advies en nauwlettende ondersteuning van de leverancier van een nieuw hondervoer (www.black-dog.nl)  ben ik overgestapt op hun voeding. Wij zijn inmiddels  acht weken verder en de hond is medicijnvrij! De algehele conditie is met sprongen vooruit gegaan. Hij heeft weer een glanzende vacht, is veel levendiger en is van zijn anaalklierprobleen verlost. Kortom ongelooflijk!
Door Lizzy
#1051816
Gut, geweldig zeg! Mag ik vragen welk ingredient daar verantwoordelijk voor is, voor deze wonderbaarlijke genezing?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1051818
[quote="Lizzy"]
Gut, geweldig zeg! Mag ik vragen welk ingredient daar verantwoordelijk voor is, voor deze wonderbaarlijke genezing?
[/quote]

Vast fabrieksgeheim ;D ;D
Door chamourel
#1051821
heb ff op de website gekeken en zag er in het eerste opzicht goed uit, netjes verzorgd en een eigen forum.
maar heb ff de prijslijst opgevraagt en die bevalt me minder  :o :o  :cry2: :cryss:
Door pallas
#1051879
komboecha is vogens hun omschrijving het wonder middel:


"Komboecha is een samenleving (symbiose) van gisten en bacteriën, waarbij door omzetting van de toegevoegde suiker belangrijke verbindingen ontstaan zoals o.a. glucuronzuur, die zorgt voor de ontgifting in de lever. Omdat de komboecha een gunstig effect heeft op het totale lichamelijke en geestelijke systeem, is het een prima ondersteunend middel bij elke vorm van klacht die uw hond bij zich draagt."
Door keetje
#1051880
Ook even op de site gekeken en bij de productinfo en al wat ik daar lees is dat er vers vlees, allerlei fruit en groente en olie-en inzitten die ook in andere voeren zitten en die ook door de BARF-fers onder ons gegeven worden.
Wat is  dan zo spectaculaire ingredient dat wonderen doet?

Ook ik heb een hond met gewrichtsproblemen en heb niet veel verbetering gemerkt sinds ze aan het versvoer zit. Wel wat nierfuncties betreft maar daar gaat het hier bij topicstarter niet om.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1051936
[quote="keetje"]
Dat komboecha verhaal vind ik wel een heel erg makkelijk verhaal!
[/quote]

Technisch gezien is het verhaal oké, ze pretenderen enkel dat het een ondersteunend middel is. En hier mee zeg je dus in harmonie met de Warenwet helemaal niks.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1051938
[quote="keetje"]
Ook even op de site gekeken en bij de productinfo en al wat ik daar lees is dat er vers vlees, allerlei fruit en groente en olie-en inzitten die ook in andere voeren zitten en die ook door de BARF-fers onder ons gegeven worden.
Wat is  dan zo spectaculaire ingredient dat wonderen doet?

Ook ik heb een hond met gewrichtsproblemen en heb niet veel verbetering gemerkt sinds ze aan het versvoer zit. Wel wat nierfuncties betreft maar daar gaat het hier bij topicstarter niet om.
[/quote]

Uh nee, het ging er bij Ts hoogstwaarschijnlijk om dat jullie even kennis gingen nemen van het product en die opzet is zo te zien prima gelukt ;D

Overigens zijn er al eerder topics geweest over dit product.
Door *wendy*
#1051944
Als het echt zo werkt...........kom maar op met die rollen als promotie materiaal  ;D
Als dit bedrijf met hun voeding Gandor weer goed kunnen laten lopen mogen ze het proberen van mij.  :D
(op hun kosten uiteraard want als het werkt hebben ze wel super reclame haha).
Door keetje
#1051946
Ik wil ook wel een paar rolletjes om aan te tonen hoe goed dat spul is, Keetje loopt op het ogenblik voor geen meter! :(
Door mierh00
#1052374
Sommige reacties verbazen mij enorm. Het ging er mij alleen maar om mijn ervaringen met dit hondenvoer kenbaar te maken. Vraag mij niet wat er allemaal inzit, het heeft inderdaad zijn prijs (maar wat te denken van de medicijnkosten?) , ik voer geen reclame namens wie dan ook. Dus doe er je voordeel mee.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1052386
dat je hond door overgaan op kvv een glanzende vacht heeft gekregen en geen last meer heeft van zijn anaalklieren en veel levendiger is daar kan ik nog wel inkomen.
maar als ie spondylose heeft en daardoor medicijnen moet slikken en nu niet meer door het geven van de kvv, daar kan ik niet zo met mee gaan.
De spondylose kan niet zomaar verdwijnen of iig de klachten ervan door het geven van kvv.
Kvv of barf is het beste(zeker barf) wat je je hond kan bieden en dat sommige klachten daar minder van worden, ja.
maar met iets dergelijks als spondylose klachten vrij zijn.........
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1052656
[quote="mierh00"]
Sommige reacties verbazen mij enorm. Het ging er mij alleen maar om mijn ervaringen met dit hondenvoer kenbaar te maken. Vraag mij niet wat er allemaal inzit, het heeft inderdaad zijn prijs (maar wat te denken van de medicijnkosten?) , ik voer geen reclame namens wie dan ook. Dus doe er je voordeel mee.
[/quote]

Tja, als je zonder je verder voor te stellen zo'n bericht hier plaatst kun je zulke reacties verwachten. ;)

Neemt niet weg dat het voor jouw hond geweldig fijn is dat hij zich zo goed voelt!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door