Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door de Meiden
#988143
Ik had begrepen dat je smuldier vlees-compleet ben gaan voeren omdat de pens-compleet laxerend werkte bij Misty.
Dan moet je toch even voorzichtig zijn als je op een ander merk wilt overstappen, omdat in de andere merken altijd wel een percentage pens/boekmaag verwerkt is.
Dus een klein beetje nieuw kvv mengen met smuldier en zo steeds een beetje meer.
Verder heb ik hier regelmatig gelezen dat carnibest wat vetter kan dan andere kvv`s, dus ook voorzichtig zijn hiermee.
Is ze eraan gewend kan je mooi afwisselen of mengen met smuldier, omdat de andere kvv duurder zijn , blijft de gemiddelde prijs ook aantrekkelijk.
Het kan ook zijn dat ze even van slag was , dat men in de vlees-compleet wat meer van een bepaald orgaan hebben gedaan als anders, de samenstelling kan altijd wel iets verschillen.
Door poohbeertje52
#988221
;) :D bedankt ik zal het mengen als ik wat anders ga proberen het is nu weer gewoon dus kennelijk is het net als de vorige keer eenmalig en moet ik niet zo paniekerig doen :-[
Door Jeannette b
#988228
Is wel logisch dat je bezorgd bent, ben ik af en toe ook hoor. Maar gelukkig kun je hier terecht hé? Je hebt het over zijn smekende blikken, dat kan hier een pupsel ook hoor, maar als ik daar aan toe geef, heb ik binnen een paar dagen mijn diepvries leeg! :)
Ik doe vaak als hij zijn eten op heeft, de volgende maaltijd al in zijn bak, folie erover, en wegzetten. Denkt meneer dat hij nóg een bak eten krijgt, en zit vol spanning te wachten tot ik het neerzet! ???

Is Misty al gegroeid ondertussen?
Door poohbeertje52
#988253
:D ;) ja smeken kunnen ze goed he jeanette ;D ik weet niet of misty nu gegroeid is als ik haar zo bekijk denk ik van niet maar ja ik zie haar dagelijks he dus lijkt het misschien maar zo morgen gaan we haar opmeten kwa hoogte en wegen dat is op zich zelf al een grote onderneming want ze zit voor geen meter stil tis zo wie zo een adhd hondje ;D ;D ;D luisteren is een woord wat in haar woordenboekje niet voorkomt ;D ;D
Door Antonia
#989267
Is het misschien een idee om haar wat pompoen door het eten te mengen? Pompoen bevat veel vezels en heeft en gunstig effect op de spijsvertering.
Door poohbeertje52
#990220
;) :) barbara het gaat nu weer toppie met haar enweer nergens last meer van ;D o ja toch de jeuk is nog steeds niet over en dr boevestreken ze haalt echt alles uit  ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door