Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door poohbeertje52
#979160
;) komt goed ellen had ik zelf ook net al bedacht nee voorlopig even geen pens meer voor deze berner dame , ook al vond ze het nog zo lekker
Door sandrra
#979356
Hoi ,
geef haar buikje ff de tijd om te wennen, Ze heeft een tijd weinig gegeten en dan ook nog brokken. Nu at ze ineens een volle maaltijd en dan ook nog anders. Het is zelfs met broken zo dat als je van de ene soort overstapt op de andere je je hond er langzaam aan moet laten wennen. Dus beetje bij beetje t nieuwe voer bijvoegen. Nou ja nou at jou hondje al bijna niet  dus dat wordt lastig. Er zijn genoeg hondjes die aan de diaree gaan omdat ze overschakelen op vers hoor. Dus hou de moed erin laat je hondje lekker en gezond smullen.
Door poohbeertje52
#979431
sandRRa doe ik ook hoor alleen even geen pens meer en kijken hoe gaat ;)
Door oebaya
#979458
Diarree en toch vrolijk. Dat kan, ook als er een darmparasiet in het spel is. Zou toch even langs de dierenarts gaan om een darmparasiet uit te sluiten.
gr.
Nicolette
Door poohbeertje52
#979472
thx nicolette ga ik ook zeker doen zie het nog even aan ,  ;) is iets beter vandaag nou ja dag moet nog beginnen
Door poohbeertje52
#979474
hoi ellen, ja iets beter vandaag nou ja de dag is nog maar net begonnen he , hebben gister iets meer warm water erop gedaan en ook jou tp van okugest opgevolgd en gehaald en ze krijgt nu geen pens meer maar vleescompleet van smuldier vind ze ook erg lekker al gaat dr voorkeur duidelijk uit naar pens ,maar goed ik kijk even hoe het vandaag gaat :)groetjes marja
Door poohbeertje52
#979616
[quote="Lizzy"]
Je kunt dit wel een beetje als leidraad gebruiken. Met 6.5 maand gaat ze dus al veel minder eten dan de "pup hoeveelheid" : http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 539.0.html
[/quote]
:)lizzy ze is nu 25,5kilo als ik haar 800gram voer per dag zit ik dan een beetje goed?????? sorry ben een leek ben hier ook nog maar aantal dagen ze at eerst royal canin en ik heb nog een vraagje ze krijgt nu smuldier compleet he maar moet ik niks eraan toevoegen want ik lees steeds over botmix enzovoort ik zou niet willen dat haar groei stopt zo groot is ze nu ook weer niet ik heb haar trouwens gemeten ze is nu 52,5cm schofthoogte alleen kwa lengte is ze denk ik beetje vreemd want ze is nu zo,n 55cm van borst naar kontje  :-\
Door tieneke
#979639
[quote="poohbeertje52"]
hoi ellen, ja iets beter vandaag nou ja de dag is nog maar net begonnen he , hebben gister iets meer warm water erop gedaan en ook jou tp van okugest opgevolgd en gehaald en ze krijgt nu geen pens meer maar vleescompleet van smuldier vind ze ook erg lekker al gaat dr voorkeur duidelijk uit naar pens ,maar goed ik kijk even hoe het vandaag gaat :)groetjes marja
[/quote]
.
Laatst gewijzigd door tieneke op za 07 jun 2008, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#979640
bij complete kvv moet je niet aan toevoegen, botmix is heel iets anders.
groeien doet ze echt nog wel, de jongste van mij is 16mn en groeit nog steeds--heel rustig en gelijkmatig!
En misschien dat je haar niet meer moet meten, is nergens voor nodig en je maak je dan misschien wel druk om niets.
Veel pups zijn rond deze leeftijd uit 'vorm', is niets om je druk om te maken, is heel normaal!
Heeft ze nog ontlasting gehad?
ellen
Door poohbeertje52
#979655
;D hoi ellen ja ze heet net ontlasting gehad en YES het is geen diaree meer joepie , ik had er op jou advies warm water over gedaan en geen pens meer gegeven nu heet ze wel probleem ik ook trouwens ik heb alleen nog smuldier pens in m,n vriesvak liggen de vleescompleet was weer is uitverkocht >:( grrrr die is er zovaak niet hoorde ik al van mensen. nu probeer ik of ik elders bij iemand nog carnibest of ahv vleescompleet kan kopen wat een toestand he ;D maar goed de diaree is weg en das veel belangrijker. wel keek ze nu echt zo van waar is m,n pens ze zit echt op wacht nu geinig toch ;D
Door poohbeertje52
#979660
;) cathrien bedankt , ellen jij onwijs bedankt voor je goede adviezen je bent een kanjer ;D namens MISTY bedankt :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door