Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door chezimon
#969924
Ik ben naar de websites geweest van al de kkv merken maar spijtig genoeg is er in belgie blijkbaar heel weinig aanbod! Heb nu een winkel gevonden in wetteren die zeker carnibest doet ga eens gaan kijken hopelijk hebben ze nog een ruimere keuze kkv zodat ik mijn honden ook afwisseling kan geven!

Zijn er belgjes op dit forum die in de omgeving zwalm - wetteren - deinze -gent wonen? Waar gaan jullie kkv/barf halen?
Door M.P
#970198
vanaf 200 kg levert hij aan huis die in aalst, ofwel doe zo als mij naar nederland rijden en bijna 4u rijden, tja je moet er wat voor over hebben...

groetjes geert
Door oebaya
#970334
Als je de websites van de leveranciers bezoekt, dan zal je zien dat er al heel veel merken in België te krijgen zijn. AHV in Hasselt, Carnibest heeft al heel wat verkooppunten, Degomeat geeft een hele lijst per regio waar het verkrijgbaar is, Smuldier is in alle O'Cool en Covee diepvrieswinkels verkrijgbaar. Veel Tom & Co winkels verkopen Duck. Even rustig de verschillende sites af.
gr.
Nicolette
Door Annick
#970531
Hallo ,


Ik woon ook in Belgie en haal mijn kvv en barf ook in Wetteren daar vind je een uitgebreide keuze .


Grtz .


Annick .
Door M.P
#970708
ik weet het, ahv kan ik 500meter verder krijgen, heb ik al gehad...en degomeat is in schulen bij petcenter of zoiets,en daar moest iedereen wegblijven vond ik,en carnibest word hier ook geleverd maar diaree en daarom gebruik ik nu haaks barf en bibi en degomeat ga ik nog proberen maar ga ik dan daar halen, voor uit te proberen kun je maar moeilijk een grote hoeveelheid laten komen...

groetjes geert
Door oebaya
#971329
[quote="grosemans geert"]
haaks barf
[/quote]

Kan je in Riemst op de Visésteenweg krijgen bij de Equihof.
gr.
Nicolette
Door M.P
#971477
ja, altijd op bestelling, en op dat uur moet je daar zijn en als je een deel later bent dan staat je bestelling daar te ontdooien, leuk he' . ze had ook maar een klein diepvriezer staan , wel al een tijdje geleden waar ik nu over spreek, ik let nu wel op waar ik het ga halen..

groetjes geert
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door