Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Angelique
#7146
Nou, kijk aan, toch vandaag op de valreep nog iets nuttigs gezegt:-)
Klopt helemaal Angelique  ;)
Door yalla
#7148
Nou ja zeg. Zit ik eerst vol trots te vertellen hier dan mijn honden geen poep meer eten door Fytomix en wat denk je ..... vanaf gisteren zijn ze weer lekker aan het smikkelen. Vooral die zojuist gedraaide zachte, stinkende pakketjes (van al die brokkenhonden natuurlijk  :o) vinden ze overheerlijk.

Zou Fytomix dan toch niet helpen? Op zich heb ik daar overigens geen problemen mee, want ik sta nog steeds iedere dag kokhalzend dat spul aan mijn honden te voeren. Wel zou ik dan graag willen weten wat ik nog meer voor goochelmiddelen uit de kast kan halen opdat ze stoppen met dit wanstaltige gedrag.  :(
Laatst gewijzigd door yalla op zo 11 mei 2003, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ink
#7149
Wel zou ik dan graag willen weten wat ik nog meer voor goochelmiddelen uit de kast kan halen opdat ze stoppen met dit wanstaltige gedrag.  :(
Beste Yal,
Jouw goede vriend P.B. te T zei ooit: "Je hebt een voedingsprobleem of een gedragsprobleem".

En verdomd ... ik denk dat die ouwe reus gelijk heeft ...
Door diana
#7150
ahum!
bertus was de ouwe reus.
paul is niet oud en zeker geen reus.
ga ff werken.
tot later
Door yalla
#7151

Beste Yal,
Jouw goede vriend P.B. te T zei ooit: "Je hebt een voedingsprobleem of een gedragsprobleem".

En verdomd ... ik denk dat die ouwe reus gelijk heeft ...
Hoi Ink,

Ook ik begin langzamerhand te denken dat Max het doet om aandacht te trekken. Als ik namelijk een balletje bij me hebt, heeft ze ineens geen trek meer in poep. De sloerie... ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door