Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cathy
#924740
[quote="lightning"]
nou ik heb het besteld hoor van beide compleet versies 1 doos :D volgende week halen
[/quote] 

Mag ik vragen waar je dat besteld hebt ?
Door audier
#924776
Beide compleet versies? Er is toch maar 1 compleet versie...de rest is dacht ik enkelvoudig

Groetjes, Karin
Door audier
#924842
Oh die ken ik niet.....staat ook niet op z'n site of wel?

Groetjes,Karin
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#924848
nee, dat klopt. deze variant staat niet op de site maar ze smullen er niet minder om.
Door claudiaB
#924858
Ook hier goeie ervaring met Kivo!  :) Ze vinden het lekker en het ziet er goed uit.
Ik vind duck minder omdat het veel granen bevat.
Gebruikersavatar
Door Natuurlijker-Wijs
#927416
Onze honden krijgen ook Kivo en ik ben er heel tevreden over. Eerst voerde ik af en toe Duck, maar na een tip ben ik overgestapt naar Kivo. Omdat ik in de buurt woon ben ik eerst eens gaan kijken en kreeg meteen een doos van 12 kilo mee om te proberen. Van Kivo krijgen ze bij mij minder dan van Duck. Ik gaf eerst dezelfde hoeveelheid maar toen begon één van mijn teefjes duidelijk dikker te worden. Kivo heeft inderdaad een een complete vis en vlees versie, ook hebben ze een speciale versie voor pups, deze is veel fijner dan de andere versies en is iets duurder.
Gebruikersavatar
Door Arkay
#927531
Wat is zijn website ??
heb 'm nog niet gevonden.
Door 1234
#929753
Ook mijn hond krijgt sinds twee weken Kivo. Hij had veel last van jeuk, is nu al zo goed als over. Hij vind het heerlijk om te eten en voor de prijs/kwaliteit hoef je het zeer zeker niet te laten. :)
Door Marlenejjj
#930468
Grappig, dit topic. Ik geef ook Kivo maar vandaag heeft Willem toevallig Duck gekregen omdat ik ontzettend aan het zoeken ben naar het juiste voer.

Hij at het duidelijk met minder smaak. En ik vind Kivo er veel meer als vlees uitzien. En nu loopt hij de hele avond al te schooien. Hij heeft nu ook, net als altijd 275 gram gehad en hij schooit nooit.

Dus Kivo vult beter...dat zal dan de conclusie zijn die ik kan trekken.
Door arja
#941158
Ik geef mijn labradors 500 gram per dag per hond en dat gaat goed, ze vinden het heerlijk en ze hebben geen honger ;)
Door Muisje
#941285
Ik heb net een hele doos van de Pens van Duck besteld. Jack eet geen rauw of bebloed vlees  ??? Hier van gaat hij kotsen of hij raakt het niet eens aan. Zelf hoop ik voor je dat je hond het goed op Kivo doet. Jack eet zijn duck wel met smaak op, hier zit wel meer rijst in. Maar ieder zijn eigen mening..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door