Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door arja
#920906
Dat is niet dezelfde waar ik de kivo vandaan heb dat is dogsonline en die rekent hetzelfde als kivo zelf :)
Door Alvaro
#920936
Hallo,

Ik voer absoluut geen supermarktbrok, maar heb al verschillende merken gehad van Royal Canin, Hills, Pro Plan en Frank's Pro Gold. Op het moment eet hij Arden Grange en heb ik een zak van 15 kilo voor 58,95
Ik woon in Deventer en ik weet zo geen groothandel bij ons in buurt met KVV.
Ik zal toch nog maar weer eens verder kijken.

Groetjes, Ingrid.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#920948
[quote="Alvaro"]
Hallo,

Ik voer absoluut geen supermarktbrok, maar heb al verschillende merken gehad van Royal Canin, Hills, Pro Plan en Frank's Pro Gold. Op het moment eet hij Arden Grange en heb ik een zak van 15 kilo voor 58,95
Ik woon in Deventer en ik weet zo geen groothandel bij ons in buurt met KVV.
Ik zal toch nog maar weer eens verder kijken.

Groetjes, Ingrid.
[/quote]


Ja, je moet echt het internet afstruinen om iets van je gading te vinden en ook nog te betalen.Er zijn vast wel plekken waar je het 1 en ander veel goedkoper kan scoren
Door Gittje
#922050
[quote="Alvaro"]Ik wil Alvaro heel graag het beste geven en helaas zit BARF er niet in, want persoonlijk zou ik er niet tegen kunnen dus vandaar KVV, maar aangezien ik nog meer huisdieren heb moet het voor mij maandelijks wel op te brengen zijn.  Ik hoop dat jullie evt. een oplossing weten?[/quote]

Een combinatie van brok met KVV misschien nl. 4 dagen Farm Food afgewisseld met 3 dagen KVV, of 's morgens KVV en 's avonds Farm Food ?
Door nikèdog2000
#922062
ik ken geen prijzen van brokken 
bah wat een vies woord
maar stel je voor dat er geen brokken waren!!!!!!!!
wat had je hond dan gegeten???
kijk even bij verzamelplaats hier op de site
misschien staan daar wel adresjes bij
bij jou in de buurt
Gebruikersavatar
Door Dian
#922065
ik denk dat versvoeren ook een overtuiging is. Je doet het, omdat je vindt dat dat het beste eten voor je hond is. Bij mij komt er dan geen brok meer in gedachten. Er zijn verschillende soorten kvv en prijzen varieren behoorlijk. Volgens mij moet je toch voor een redelijk bedrag je hond vers kunnen voeren zonder brokken.
Door Do
#922139
als je goed zoekt vind je wel bv carnibest en kivo
in overijsel
Door Caroline A.
#922150
Ik woon in overijssel en heb geen moeite om Carnibest, Smuldier en Enerique of barfproducten te kopen.  :)
Gebruikersavatar
Door Dian
#922158
er zit in Deventer een Jumbo zag ik en die verkopen ook smuldier. Heb even zitten zoeken op internet en kwam deze site tegen: http://www.versvleesvoeding.nl/N_frame. ... _13-1.html.  Daar kost smuldier de duurste variant compleet 3,58/kg terwijl je met brok al 3,93/kg kwijt bent. Energique komt op € 3,35/kg. Weet niet wat dat spul normaal bij de supermarkt kost, maar ik denk dus dat je echt niet duurder uit hoeft te zijn met kvv dan met de brok die je nu geeft
Laatst gewijzigd door Dian op zo 24 feb 2008, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door flin
#922217
[quote="Dian"]
Daar kost smuldier de duurste variant compleet 3,58/kg
[/quote]

'k betaal hier in de supermarkt ( agri-markt) smuldier vlees- pens-compleet 1.37 p/kg,
de enkelvoudige-rund-vlees is ook rond die prijs...
Gebruikersavatar
Door Dian
#922221
[quote="flin"]
'k betaal hier in de supermarkt ( agri-markt) smuldier vlees- pens-compleet 1.37 p/kg,
de enkelvoudige-rund-vlees is ook rond die prijs...


[/quote]

't ging mij er ook alleen maar om dat al koop je duur in, je nog goedkoper uit kunt zijn dan met brok ;) Ik heb het nooit gekocht, weet ook niet wat het kost hier bij de C1000. Bij AH koop je Rodi compleet voor € 2,33/kg zie ik op hun site.
Laatst gewijzigd door Dian op zo 24 feb 2008, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#922241
Ik was destijds met Carnibest eend evenveel kwijt per maand als met de dure dieetbrok van de da.
Nu met barf ligt de prijs lager, en wat vele malen belangrijker is, mijn hond doet het er gigantisch veel beter op.
En die da......die zie ik bijna niet meer, terwijl ik voor het vers voeren blij was als ik er een week niet was geweest! :-X
Gebruikersavatar
Door Dian
#922243
[quote="Sanyo"]
Ik was destijds met Carnibest eend evenveel kwijt per maand als met de dure dieetbrok van de da.
Nu met barf ligt de prijs lager, en wat vele malen belangrijker is, mijn hond doet het er gigantisch veel beter op.
En die da......die zie ik bijna niet meer, terwijl ik voor het vers voeren blij was als ik er een week niet was geweest! :-X
[/quote]

Ik had Rakker op de Energique en was daar goedkoper mee uit dan op de dure brokken van de DA. Nu met barf ben ik ook stukken goedkoper uit en idd de da zie ik ook niet meer, terwijl in het brokken tijdperk ik er regelmatig was met een hond aan de diarree en huidproblemen :P
Door Alvaro
#922284
[quote="Caroline A."]
Ik woon in overijssel en heb geen moeite om Carnibest, Smuldier en Enerique of barfproducten te kopen.  :)
[/quote]Ik heb ook geen probleem om het vlees te kopen, (over het algemeen genomen dan), maar het gaat mij om de prijs.
Natuurlijk wil ik mijn honden het beste geven dat er is. Dat wil toch iedereen?
Maar het moet wel haalbaar zijn. Op het moment voer ik 's midddags wat Arden Grange brok (dit is de enige brok die hij wil eten) en 's avonds krijgt hij vlees. Meestal Energique, maar omdat dat op het moment niet leverbaar is krijgt hij Prins, Rodi en Smuldier.
Volgende week krijg ik AHV en ben benieuwd hoe hij dat vind.
Ik gaf net ook al aan dat het mij om de prijs gaat in vergelijking met de brok, ik kan met geen mogelijkheid aan hetzelfde bedrag komen. Zijn brokken kosten 58,95 per 15 kilo, en de Energique 38,50 voor 12 kilo waar ik met een Cane Corso dan 13 dagen mee doe.
Reken dan maar uit wat me dat in de maand kost.
Ook met AHV, Prins, Carnibest enzo ben ik die prijzen kwijt, zelfs als ik het "groot" inkoop, dus zo rond de 30 kilo. Misschien is dat voor velen van jullie niet zo groot, maar voor mij is het dat wel.

Groetjes, Ingrid
Gebruikersavatar
Door Dian
#922297
zit er geen supermarkt in de buurt die rodi of smuldier verkoopt? Daar ben je zeker goedkoper mee uit dan met die brok.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door