Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door K@rin
#900502
[quote="Femke"]
Bij Madelon d'r hond heeft het goed gewerkt. Dat is ook een reden dat ik het ook wil proberen. Normaal zou ik het ook niet kopen.
[/quote]

wie is Madelon en waar staat haar ervaring ?
als dat goedje van meneer Jean Peau niet werkt, wil ik iets anders voor onze Sheddie proberen.
de Pyrs hebben er gelukkig geen last van.
Door evds
#900568
Ik gebruik het nu een paar weken en zie al verschil!!!  :D :)

Niet zozeer dat de tanden en keizen witter en schoner zijn maar dat de rode randjes langs de tandhalsen in het tandvlees vrijwel weg zijn (de tandvlees onsteking dus) en dat vind ik het belangrijkste!. Ik wilde een foto maten van de slechte toestand waarin dwans gebid verkeerde, ook als referentiemateriaal, maar kon steeds niemand vinden die me even kon helpen bij licht weer. Nu zij de onstekingen niet meer zo duidlijk maar zodra ik een foto heb zet ik hem hier neer om te kijken hoe het verder verloop zal zijn.

Dus in ben, tot nu toch echt, enthousiast!
Gebruikersavatar
Door Dian
#900661
Fijn dat het helpt Erica! Ik ben erg benieuwd bij Rakker.

ik krijg als het goed is deze of volgende week het potje uit Frankrijk. Heb net een paar foto's proberen te maken van de tand van Rakker die er het ergste uitziet:

Afbeelding

Afbeelding

ze zijn niet helemaal scherp, maar het moest zonder flitser anders zag je alleen een grote witte vlek :-\

als ik het spul een poosje gebruikt heb, zal ik proberen het weer vast te leggen :P
Laatst gewijzigd door Dian op di 22 jan 2008, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door evds
#900799
[quote="Dian"]
Fijn dat het helpt Erica! Ik ben erg benieuwd bij Rakker.

ik krijg als het goed is deze of volgende week het potje uit Frankrijk. Heb net een paar foto's proberen te maken van de tand van Rakker die er het ergste uitziet:

Afbeelding

Afbeelding

ze zijn niet helemaal scherp, maar het moest zonder flitser anders zag je alleen een grote witte vlek :-\

als ik het spul een poosje gebruikt heb, zal ik proberen het weer vast te leggen :P
[/quote]

Mijn "fotograag" (vriend) wilde ook alleen buiten en dus met daglicht foto's maken.

Vandaag zou mooi geweest zijn maar weer te druk  :-\
Ik hoop dat het rakker ook helpt!
Door Shifra en Sharel
#901027
Ik ben ook benieuwd, ik heb het toevallig besteld van de week.
Shifra heeft tandsteen achter in haar bekkie, waar ik niet bij kan en ze krijgt toch regelmatig botten.
Door ~Joke~
#904321
Ik vraag me af wat het werkzame bestanddeel is en of je niet net zo goed kelp kunt geven want kelp wordt ook van de Ascophyllum nodosum gemaakt.
Door Shifra en Sharel
#904452
Ik geef het nu 3 dagen, Shifra ruikt nu niet meer uit dr straatje.
Verder moet ik nog afwachten, want haar tandsteen zit achterin in dr bekkie, waar ik niet zo goed bij kan.
Ze moet volgende maand voor haar jaarlijkse check-up, en tot die tijd wil ik het even bekijken in hoeverre het heeft gewerkt.
Maar het is wel weer fijn om met haar te knuffelen zonder die geur ;D
Door K@rin
#904529
grappig, ik zie bij de recente ervaringen een Zweedse Pyr-fokker staan en haar dochter met 2 Tollers .....
Laatst gewijzigd door K@rin op ma 28 jan 2008, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door