Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door star
#889200
Ik ben opzoek naar een verkooppunt in de buurd van delft, Den haag.
Zelf kan ik op de een of andere manier de site niet openen (probeer ik al 6 maanden)
Gebruikersavatar
Door Dian
#889202
[quote="star"]
Ik ben opzoek naar een verkooppunt in de buurd van delft, Den haag.
Zelf kan ik op de een of andere manier de site niet openen (probeer ik al 6 maanden)


[/quote]

Dit komt van de site van Bibi:

Voor Zuid-Holland

Dierenvoeding BIBI
In de Fuik 28 (winkelcentrum Zalmplaat)
Hoogvliet
tel. 010-4166156 of 06-15625116

Dierenkliniek Westhage
Loosduinseweg 1065
2571 BB Den Haag
tel. 070-4480288
E-mail: [email protected]

Canis Naturalis
tel. 06-43126179
Website: www.versvoeding.nl
E-mail: [email protected]
Door Jel
#1132746
Inmiddels bezorg Canis Naturalis niet meer (tenzij je boven de 80 euro besteld + bezorgkosten 12,50)

De dierenarts welke vermeld staat verkoopt Bibi voor de hoofdprijs, dus dat vind ik dan ook geen optie (zelfde prijs als Carnibest).

Twijfel nu om naar Hoogvliet te gaan maar weet iemand misschien nog een verkooppunt in Den Haag en omstreken of misschien een bedrijf dat richting Den Haag verzend?

Ook ben ik nog op zoek naar een slagerij die kippennekken verkoopt in Den Haag en/of omstreken.
Door Anneke en Petal
#1132749
Zelf woon ik ook in Den Haag, maar haal de Bibi in de Fuik in Hoogvliet. Doe het samen met mijn vriendin en halen dan 50 kg in een keer.
Kippenekken kun je op de Haagse markt kopen, maar zelf koop ik eendenekken bij Halimas Halal in de Lekstraat. Daar kun je ze vanaf 5 kg kopen en de kwaliteit is fantastisch. Tel. 070-3644612.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1133002
Je kunt natuurlijk zelf naar Hoogvliet rijden maar ook bij Canis Naturalis (vanaf 1 januari niet meer mijn bedrijf dus mag ik nu reclame maken :P) ophalen elke tweede zaterdag van de maand in Zevenhuizen. Dat is vanuit Den Haag heel goed aan te rijden. Bovendien heb je daar twee grote uitlaatgebieden: Rottemeren en Zevenhuizer Plas dus je maakt er meteen een leuke dag met je honden van..... ;) Voor meer info: www.versvoeding.nl
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door