Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door zea
#857253
Ik moet zeggen dat Eve het redelijk okay heeft opgegeten, ze at wel langzaam (waarschijnlijk omdat het anders is), maar der hele bak was netjes leeg! Ik moet wel zeggen dat ik liever CB voer, omdat ze dat altijd heel snel opeet... maar voor de afwisseling vind ik het wel fijn dat ze dit ook wil eten!
Door Boefies
#859650
Bij mij is er 8kg de prullenbak ingegaan  >:(

Babs haalde al haar neus op voordat ze maar ook iets geproefd had. Behalve de rund, die at ze dan nog wel.
Maar dan at ze met zoveel smakgeluiden dat ik er zelf misselijk van werd  ;D .
Door Cindy de Wolf
#859670
[quote="Jet en Babs"]
Bij mij is er 8kg de prullenbak ingegaan  >:(

Babs haalde al haar neus op voordat ze maar ook iets geproefd had. Behalve de rund, die at ze dan nog wel.
Maar dan at ze met zoveel smakgeluiden dat ik er zelf misselijk van werd  ;D .

[/quote]

Zonde, had het hier neergezet en waarschijnlijk had je er wel iemand blij mee kunnen maken.
Door Janne
#859727
Nou ik moet zeggen toen ik over ging op cb hadden mijn honden wel al duck, en rodi gehad....mijn ene hond had er geen problemen mee, maar mijn ander e hond vond de iets grotere stukjes in cb toch wel heel raar en die pakte ze er in het begin dan uit en legde ze langs de bak. Toen ze in de gaten kreeg dat de ander ze dan op zou eten gingen ze wel op maar moest er dus wel aan wennen....

Zelf ken ik haaksbarf niet, maar denk wel dat je hond soms moet wennen aan iets anders, en dan zou ik eerst een smaak proberen tot ze gewent zijn en dan de andere....
Gebruikersavatar
Door Billie
#860093
Ik denk ook dat je wat kleinere stukken moet geven, heb ik hier ook gedaan.  Niet echt een lekker werkje, maar ze aten het met smaak op en nu na 6 weken wordt alles gegeten en hoef ik niet meer te hakken en zagen.  Beetje minder geven wil ook nog wel helpen.
Hebben ze wat meer honger en houden ze op met mutsen en inderdaad zoals Femke zegt, zelfde prak morgen weer.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door