Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door star
#820774
Nou zag ik op de site van versvoeding.nl de eigen merk groeten en fruit mix staan voldoet dit om tegeven aan mijn pup (dan 7 weken oud) op de dagen dat ik KVV geef waar geen groete in zit? ik wil namelijk iedere dag van de week een ander merk KVV gaan geven.
Of is het beter om gelijk zelf groetemix te gaan samen stellen? wel wil ik bij iedere groetemix zelf yogurt en honing bijvoegen en evt een eitje.
Door 202Spots
#820786
[quote="star"]
Nou zag ik op de site van versvoeding.nl de eigen merk groeten en fruit mix staan voldoet dit om tegeven aan mijn pup (dan 7 weken oud) op de dagen dat ik KVV geef waar geen groete in zit? ik wil namelijk iedere dag van de week een ander merk KVV gaan geven.
Of is het beter om gelijk zelf groetemix te gaan samen stellen? wel wil ik bij iedere groetemix zelf yogurt en honing bijvoegen en evt een eitje.
[/quote]

Ik zou 'n puppy van 7 weken geen maaltijd geven wat alleen maar uit groentenmix bestaat....'n puppy heeft vlees als maaltijd nodig!
Ik zou gewoon elke dag of paar keer per week de gekookte tafelrestjes groentes bij de KVV te geven.
Later kan je altijd je eigen groentenmix maken.

De meeste volwassen honden vinden alleen de groente ook niks waard maar eten het wel wanneer er iets anders doorheen gedaan word zoals blikje vis ,of eitje of zo...
Door star
#821600
Ik bedoeld eigelijk dat ik dan bij de kvv maaltijd waar geen groete in zit vanaf de fabriek zelf deze groente toevoeg. (dus door het vlees meng)

heeft iemand ervaring met deze groetenmix?
Door 202Spots
#821643
star schreef: Ik bedoeld eigelijk dat ik dan bij de kvv maaltijd waar geen groete in zit vanaf de fabriek zelf deze groente toevoeg. (dus door het vlees meng)
heeft iemand ervaring met deze groetenmix?
Oh had ik verkeerd begrepen dan..sorry.
Ik heb geen ervaring met deze groente/fruitmix en
ik weet niet wat er in zit.
en ik geef zelf liever geen fruit door het vlees.
Citaat van: Lizzy op augustus 24, 2006, 12:02:05 pm
Dat komt door de combinatie fruit + vlees. Die zorgen voor een gisting in de darmen, door de grote concentratie fruitsuikers. Groente + vlees geeft deze problemen niet.
.

Ik zou voorlopig gewoon de tafelresten geven,en wanneer je hond wat ouder is dan alsnog zelf groentenmix maken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door