Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door amiwoods
#811740
[quote="Bullmastiff gek"]
:nerves: :nerves:
Iekkkkk,, een heel oog,, jakkie.
[/quote]

wat is daar nou eng aan ik heb zo vaak kippenekken met de kop er nog aan en ogen ertussen.

al ze bij mij een heel dier krijgen ontleden ze ook alles, dat is ook niet altid een fraai gezicht.

een beetje rauw voeder kan daar toch wel tegen. ::)
Door Femke
#811769
[quote="amiwoods"]
wat is daar nou eng aan ik heb zo vaak kippenekken met de kop er nog aan en ogen ertussen.

al ze bij mij een heel dier krijgen ontleden ze ook alles, dat is ook niet altid een fraai gezicht.

een beetje rauw voeder kan daar toch wel tegen. ::)
[/quote]


nou ik denk de meeste KVV voerders niet.......
Door Ziviaantje
#811775
[quote="sylvi@"]
;D Vraag me af hoe de nog niet ervaren barfer hier op gaat reageren, want ik kwam een heel oog tegen ??? :D
[/quote]

Gatverdegatver, meen je dat ? Nou, ik zou daar zeker niet blij mee zijn !  :puke: :puke: :puke:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#811780
[quote="sylvi@"]
Vandaag kip en kip&lam geprobeerd, alleen weet ik niet meer wat wat was toen ik het er uit haalde.

Mijn ene mutserige hond heeft van beide gegeten, maar liet wel wat liggen, ik herkende er kippenhart in en een stukje long wat ze liet liggen.

De 2 katten en mijn andere hond hebben het met smaak gegeten.

;D Vraag me af hoe de nog niet ervaren barfer hier op gaat reageren, want ik kwam een heel oog tegen ??? :D

Ontlasting was perfect.

[/quote]

Je bedoelt de niet-ervaren kvv-voerder :P  ervaren barfers zullen er niet echt gillend van weglopen. ;D
Door *Natasja*
#811782
[quote="Angelique"]
Je bedoelt de niet-ervaren kvv-voerder :P  ervaren barfers zullen er niet echt gillend van weglopen. ;D
[/quote]

Nouwwwww...... ::) 8) ;D
Door Ziviaantje
#811783
Nou, vandaag mijn gruwelverhaal  ;D Ik heb rund ontdooit, dacht : daar kan weinig mis aan zijn toch ? Er kwam niet veel vocht vrij, was gedeeltelijk vrij fijn en gedeeltelijk heel grof gemaald, het rook een beetje chemisch. Ik denk dat dat pens was, want zo'n zelfde geur heb ik ook ooit eens bij smuldier pens gehad. Maar toen kwam het : toen ik het vlees los ging maken ( prakken zeg maar ) zag ik ineens..... tandjes !! Ja, iets anders kan ik er niet van maken, een stukje bovenkaak met allemaal scherpe tandjes eraan ! Dit is toch zeker geen rund ! ( ja, ik heb het goede "worstje" gepakt, bij mij zitten ze nog in de doos, heb ik gelukkig ruimte voor ). Ik heb er foto's van gemaakt en ook naar meneer Haak gestuurd om te vragen wat dit in vredesnaam is  >:( Ik ben benieuwd ! Al kokhalzend ( ja, een BARF-watje hè ?  :D ) heb ik 2 van die dingen eruit gevist en weggegooid, bléééé ! Ik heb de rest helemaal doorgespit en verder niks gevonden. We zat er een groot stuk hard vettig vlees in. Indy at dit niet,wilde het begraven, dus ook maar weggegooid. Indy heeft het verder re-de-lijk gegeten, het duurde even, maar na een minuut of 10 was 3/4 op. Mijn bejaarde kat hoopte ik nog te kunnen verleiden maar die zei "smeer het maar in je haar"  ;D Gelukkig heb ik nog blikjes hondenvoer in de kast staan van mijn overleden hond ( en Indy is echt gék op blikvoer ) dus daar maar een half blikje er doorheen gemeng, want die smurie gaat dus echt mijn koelkast niet in ! Toen is alles op gegaan, gelukkig maar ! Hier de foto's voor de liefhebbers, wat maken jullie er van ?

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ziviaantje op zo 19 aug 2007, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Natasja*
#811785
[quote="aussie"]
Nou, vandaag mijn gruwelverhaal  ;D Ik heb rund ontdooit, dacht : daar kan weinig mis aan zijn toch ? Er kwam niet veel vocht vrij, was gedeeltelijk vrij fijn en gedeeltelijk heel grof gemaald, het rook een beetje chemisch. Ik denk dat dat pens was, want zo'n zelfde geur heb ik ook ooit eens bij smuldier pens gehad. Maar toen kwam het : toen ik het vlees los ging maken ( prakken zeg maar ) zag ik ineens..... tandjes !! Ja, iets anders kan ik er niet van maken, een stukje bovenkaak met allemaal scherpe tandjes eraan ! Dit is toch zeker geen rund ! ( ja, ik heb het goede "worstje" gepakt, bij mij zitten ze nog in de doos, heb ik gelukkig ruimte voor ). Ik heb er foto's van gemaakt en ook naar meneer Haak gestuurd om te vragen wat dit in vredesnaam is  >:( Ik ben benieuwd ! Als kokhalzend ( ja, een BARF-watje hè ?  :D ) heb ik 2 van die dingen eruit gevist en weggegooid, bléééé ! Ik heb de rest helemaal doorgespit en verder niks gevonden. We zat er een groot stuk hard vettig vlees in. Indy at dit niet,wilde het begraven, dus ook maar weggegooid. Indy heeft het verder re-de-lijk gegeten, het duurde even, maar na een minuut of 10 was 3/4 op. Mijn bejaarde kat hoopte ik nog te kunnen verleiden maar die zei "smeer het maar in je haar"  ;D Gelukkig heb ik nog blikjes hondenvoer in de kast staan van mijn overleden hond ( en Indy is echt gék op blikvoer ) dus daar maar een half blikje er doorheen gemeng, want die smurie gaat dus echt mijn koelkast niet in ! Toen is alles op gegaan, gelukkig maar ! Hier de foto's voor de liefhebbers, wat maken jullie er van ?

Afbeelding

Afbeelding
[/quote]

Zijn de "tandjes"  echt scherp, heb je gevoeld? Het ziet er naar mijn mening uit als kimmels, die aan kopvlees zitten.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#811789
[quote="aussie"]
Nou, vandaag mijn gruwelverhaal  ;D Ik heb rund ontdooit, dacht : daar kan weinig mis aan zijn toch ? Er kwam niet veel vocht vrij, was gedeeltelijk vrij fijn en gedeeltelijk heel grof gemaald, het rook een beetje chemisch. Ik denk dat dat pens was, want zo'n zelfde geur heb ik ook ooit eens bij smuldier pens gehad. Maar toen kwam het : toen ik het vlees los ging maken ( prakken zeg maar ) zag ik ineens..... tandjes !! Ja, iets anders kan ik er niet van maken, een stukje bovenkaak met allemaal scherpe tandjes eraan ! Dit is toch zeker geen rund ! ( ja, ik heb het goede "worstje" gepakt, bij mij zitten ze nog in de doos, heb ik gelukkig ruimte voor ). Ik heb er foto's van gemaakt en ook naar meneer Haak gestuurd om te vragen wat dit in vredesnaam is  >:( Ik ben benieuwd ! Als kokhalzend ( ja, een BARF-watje hè ?  :D ) heb ik 2 van die dingen eruit gevist en weggegooid, bléééé ! Ik heb de rest helemaal doorgespit en verder niks gevonden. We zat er een groot stuk hard vettig vlees in. Indy at dit niet,wilde het begraven, dus ook maar weggegooid. Indy heeft het verder re-de-lijk gegeten, het duurde even, maar na een minuut of 10 was 3/4 op. Mijn bejaarde kat hoopte ik nog te kunnen verleiden maar die zei "smeer het maar in je haar"  ;D Gelukkig heb ik nog blikjes hondenvoer in de kast staan van mijn overleden hond ( en Indy is echt gék op blikvoer ) dus daar maar een half blikje er doorheen gemeng, want die smurie gaat dus echt mijn koelkast niet in ! Toen is alles op gegaan, gelukkig maar ! Hier de foto's voor de liefhebbers, wat maken jullie er van ?

[/quote]

Heb je gevoeld of ze scherp zijn. Dit lijken mij gewoon kimmels...smaakpapillen en die zitten aan het (rund)kopvlees vast.
Laatst gewijzigd door Angelique op zo 19 aug 2007, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Cindy de Wolf
#811801
Hmm ik krijg zo het idee dat het mss wijs is om meneer Haak de link van dit topic te mailen als alle reports klaar zijn. Dan weet hij gelijk in niet mis te verstane bewoordingen wat zijn doelgroep ervan vind.
Door Ziviaantje
#811818
Eh, nee, niet gevoeld dus  :shy: Zo met de vork eruit gefriemeld en weggegooid, hahahaha. Dus dat hoort bij het kopvlees  :D Nou, weet ik dat voor de volgende worstjes  ;D ;D ;D Ik heb meneer Haak wel aangeboden als ik alles geprobeerd heb hem verslag te doen, maar hier meelezen is misschien wel zo handig, kan hij ook de reacties van andere zien en kijken wat hij kan verbeteren : Smaak en geen vieze dingen er in ( ogen, snavels enz.  ;)  )
Laatst gewijzigd door Ziviaantje op zo 19 aug 2007, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door amiwoods
#811853
[quote="Tinker"]
Ik als "muts"zijnde werd al huiverig toen ik las dat Cindy snaveltjes in de HB tegenkwam.Als ik een oog in de kvv aantrof,sorry maar dat zou voor mij reden zijn om het NOOIT meer te voeren.Als je barft dan heb je de keuze om zulke organen wel of niet toe te passen in een menu,maar bij kvv heb je die keuze niet.En de prijzen die HB rekent liegen er niet om,voor dat geld mag je toch iets meer kwaliteit verwachten.Ik hou best van afwisselen,maar ik heb in deze topic nog niet èèn bericht gelezen,waardoor ik dacht het ook eens te gaan proberen.Lijkt wel of alleen de verkooppunten positief reageren.En het feit dat er geen etiketten op zitten,de analyses nog niet bekent zijn,dat vind ik uitermate vreemd.Juist omdat je bij kvv al niet weet wat je nu precies voert,moet je toch worden voorzien van een minimale info wbt inhoud,en analyse van de verpakking?
[/quote]

de grofheid van een kvv wil nog niet meteen zeggen dat de kwaliteit van het vlees niet in orde is.
dus als het superfijn gemalen brei is geworden waar niets meer in herkenbaar is zou het beter zijn? ::)
al die dingen die jij nu aangeeft  zijn in de maak, grotere verpakkingen, geen doosjes meer, etiketten, analyses.  het is niet even 1 analyse maken, maar voor 1 varriant moet je een maand lang van iedere productiedag  een beetje opsturen voor analyse, pas als dat een constant product oplevert wordt er een definitieve analyse gemaakt.
en zo bij alle varrianten die je produceert. en de prijs die ze daarvoor vragen is niet misselijk. stel je vragen anders aan Stefan Haak zelf. en ga eens kijken bij de productie dan weet je precies wat erin gaat. bij welke KVV ben jij bij het productieproces geweest??
ik stapte afgelopen week bij bibi binnen tijdens het draaien van de bibimix voor het gemalen werd, duidelijk herkenbare onderdelen. ::)  iets minder fijn gemalen en je zal ook onderdeeltje tegen komen. is het dan ook meteen minder in kwaliteit?
Door amiwoods
#811854
[quote="aussie"]
Eh, nee, niet gevoeld dus  :shy: Zo met de vork eruit gefriemeld en weggegooid, hahahaha. Dus dat hoort bij het kopvlees  :D Nou, weet ik dat voor de volgende worstjes  ;D ;D ;D Ik heb meneer Haak wel aangeboden als ik alles geprobeerd heb hem verslag te doen, maar hier meelezen is misschien wel zo handig, kan hij ook de reacties van andere zien en kijken wat hij kan verbeteren : Smaak en geen vieze dingen er in ( ogen, snavels enz.  ;)  )
[/quote]

er wordt allang meegelezen ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door