Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Sannne
#790029
Ik zou graag jullie menig willen of ik mijn hond het juiste voer voorzet? Ik voer KVV en daar kan natuurlijk niet zoveel in mis gaan maar misschien hebben jullie nog tips!

Mijn teefje(2,5kilo) van 2 jaar krijgt;

-Elke dag Bandit, alle varianten (bahalve wild eet ze niet) ik denk zo'n 70 gram.
-Ze krijgt af en toe Carnibest (ter afwisseling van de Bandit), heb nu de eend variant.
-2x per week kippennek of eendennek.
-1x per week Bandit lamspens.
-1x per week een rauw ei (zonder schil want die eet ze niet)
-2x per week visolie (van solgar)
-3x per week probiotica (van de Groene Oss)
-af en toe een vis, rauwe sardine oid

Vorig jaar is e ziek geweest, ernstige allergische reactie op haar neusbrug, ze hebben allerlei onderzoeken gedaan en lang aan de prednison gezeten, na een bezoek aan Tannetje Koonings ben ik haar gaan ontgiften (3 wkn) en nu gaat het al maanden goed, wel heeft ze soms wat aanvallen van jeuk.

Ik ben dus een beetje panisch geworden en wil het wbt voeding graag heel goed doen, wat denken jullie van haar menu, moet ik nog dingen toevoegen?
Laatst gewijzigd door Sannne op za 29 dec 2007, 07:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sannne
#790030
Ohja ik wilde nog wat vragen, vorig jaar in Tsjechie liepzeveel door het gras waarna ze allemaal kleine bultjes op haar koppie kreeg, ging vanzelf na een tijdje weer weg. Is er iets wat ik daarvoor kan gebruiken??
Laatst gewijzigd door Sannne op za 29 dec 2007, 07:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Barfplaats wordt gesponsord door