Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Henk en Donja
#780637
[quote="judith1967"]
Dacht trouwens dat in de compleet een calciumpreperaat zat ???
Nou dat wordt dan toch bot  erbij geven.
[/quote]

Inderdaad, er zit een calcium preparaat in de kompleet, 0 bot dus. Ik heb mijn Barf ingredientenlijst nog niet kompleet, maar wat knaag en sloopwerk gaat er naast de smul best in hoor ;)
Door Spiegeltje
#786832
Hier in Den Haag is de vlees compleet (en nog meer varianten van smuldier) te koop bij de Hoogvliet en bij de Jumbo, al jaren!!!

Groetjes,
Anja
Door Nelly
#786895
Mijn honden hebben de afgelopen paar weken Smuldier gegeten, zowel penskompleet als vlees en kip en de katten kip, vlees en hart. Zipper eet ook pens kompleet.
Maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb niks van verandering gezien hoor. Ik vind het voor die prijs nog altijd heel redelijk voer. En die botten? die krijgen ze regelmatig binnen via kippenpoten, vleugels en karkassen. Moet nog altijd eens om kalfs- en lamsbotten gaan.
Door Yves
#788730
Ik zie nu dit onderwerp, terwijl ik in een ander topic een soortgelijke vraag heb gesteld.

Mijn verpakking is groen en er staat een soort herdershond op (tekening). Er wordt op aangegeven dat het compleet is. Maar is deze groen verpakking nou de pens of/en vleescompleet. Of zijn dit nog de oude verpakkingen? Op de site van Smuldier (dierenvoeding) staan nl hele ander verpakkingen.  :D
Door Urs
#788738
[quote="Yves"]
Ik zie nu dit onderwerp, terwijl ik in een ander topic een soortgelijke vraag heb gesteld.

Mijn verpakking is groen en er staat een soort herdershond op (tekening). Er wordt op aangegeven dat het compleet is. Maar is deze groen verpakking nou de pens of/en vleescompleet. Of zijn dit nog de oude verpakkingen? Op de site van Smuldier (dierenvoeding) staan nl hele ander verpakkingen.  :D
[/quote]

Das nog de oude verpakking en het is de pens/ vlees compleet. Als het de donker groene is en compleet erop staat. De oude enkel pens is lichtgroen. 
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#788760
Ik heb de kennelverpakking al jaren en mij is niets vreemds opgevallen.Ook de vlees-kompleet gebruik ik al zeker 1 1/2 jaar tot grote tevredenheid van de honden en de mijne. Een pens/vlees ineen heb ik nog nooit gezien.Het was altijd op pensbasis.En dat het fijner gemalen zou zijn? Ook niets van gemerkt. ;)
Door Bullmastiff gek
#788984
Ik dacht toch echt dat de variant uit puur vlees compleet zonder pens, na de zomer in de supermarkten zou liggen, dacht dat ik dit hier ergens op het forum had gelezen,,
Het zit in een rode verpakking :)

Hier is alleen in de supermarkten de Pens-compleet te krijgen,, groen dacht ik met een lassie hond erop!!

Of de enkelvoudige vlees,, en natuurlijk alle andere enkelvoudige!!
Ik heb zelfs gehoord dat de nieuwe variant vergelijkbaar is met Carnibest,, vraag me af hoe,, want Smul was altijd voordeliger simpelweg omdat er nogal veel pens inzit,, dus hoe ze het dan goedkoop willen houden is me een raadsel!! Denk dat ik voorlopig maar bij de Carnibest blijf.
Met wat Barf afgewisseld :) :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door