Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door charmed
#743426
hallo,

Ik heb even een vraagje, ik zag dat ze bij Carnibest 2 soorten hebben "de lam/rijst en natuurvoer diabetes, waarbij de pancreas zoveel mogelijk ontzien wordt. Er staat bij dat dat met name geschikt is voor honden met suikerziekte, maar dat heeft ze niet.

Ik heb een sheltie met Pancreasinsuffiencie, dit lijkt me dan een heel goed voor haar, omdat er bij staat dat het de pancreas ontziet?
Er is ook een Lam/Diabetes, deze zou dan ook geschikt zijn voor haar.

Nu zit ik mij af te vragen, ik heb een sheltie met Chronische darmontsteking van het type PLE, ik heb ergens voglens mij ooit eens gelezen dat honden met PLE geen lamsvlees mochten, maar kan het niet terugvinden. Weet iemand of dat zo is?

Ik zelf denk dat de Diabetes versies ook geschikt zijn voor PLE honden, omdat het de alvleesklier ontziet.

Gr. jacqueline
Door charmed
#743872
ik heb inmiddels de eend Diabetes besteld en voor een volgende keer neem ik de natuur diabetes er ook bij, kan ik volgens mij niets fout mee doen. Eens kijken hoe mijn patientjes daar op reageren. Kan alleen maar nog beter zijn als dat ze nu reageren op de kvv met rijst.  ;)

Gr. jacqueline
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door