Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door sylvia
#71540
[quote="Ollie"]
[quote="sylvia"]
Meestal als de hond jeuk heeft en schilfert is het huidmijt,ik heb dat ooit ook wel eens bij de honden gehad en ik heb toen de heleboel door de bodip gehaald .
[/quote]

Bodip? Wat is dat precies? ???
[/quote]
verboden ;D

Vroeger kon je dat zo in iedere dsz kopen tegen parasieten bij honden,toen werden de regels veranderd en mocht het nite meer verkocht worden tegen parasieten bij honden maar mocht het weer wel voor cavia's ??? dus het is nog te koop alleen is het volgens het etiket voor cavia's (en konijnen dacht ik )
Dat doe je vedunnen in een lading water ,maar het is natuurlijk puur vergif,werk wel als een speer,alle parasieten ook vlooien en zo zijn in 1 klap dood.
En prettig je kan er ook mee dweilen.
Door Ollie
#71548
[quote="sylvia"]
[quote="Ollie"]
[quote="sylvia"]
Meestal als de hond jeuk heeft en schilfert is het huidmijt,ik heb dat ooit ook wel eens bij de honden gehad en ik heb toen de heleboel door de bodip gehaald .
[/quote]

Bodip? Wat is dat precies? ???
[/quote]
verboden ;D

Vroeger kon je dat zo in iedere dsz kopen tegen parasieten bij honden,toen werden de regels veranderd en mocht het nite meer verkocht worden tegen parasieten bij honden maar mocht het weer wel voor cavia's ??? dus het is nog te koop alleen is het volgens het etiket voor cavia's (en konijnen dacht ik )
Dat doe je vedunnen in een lading water ,maar het is natuurlijk puur vergif,werk wel als een speer,alle parasieten ook vlooien en zo zijn in 1 klap dood.
En prettig je kan er ook mee dweilen.
[/quote]

Oh, nou als het verder geen kwaad kan! Dan zou ik dat nog even kunnen proberen dus! Ik heb wel imaverol in huis, maar dat is voor schimmels, maar ik weet niet of dat ook zou kunnen helpen! Heb namelijk een keer een kat in huis gehaald die schimmel had! :-\
Gebruikersavatar
Door sylvia
#71557
[quote="Ollie"]
[quote="sylvia"]
[quote="Ollie"]
[quote="sylvia"]
Meestal als de hond jeuk heeft en schilfert is het huidmijt,ik heb dat ooit ook wel eens bij de honden gehad en ik heb toen de heleboel door de bodip gehaald .
[/quote]

Bodip? Wat is dat precies? ???
[/quote]
verboden ;D

Vroeger kon je dat zo in iedere dsz kopen tegen parasieten bij honden,toen werden de regels veranderd en mocht het nite meer verkocht worden tegen parasieten bij honden maar mocht het weer wel voor cavia's ??? dus het is nog te koop alleen is het volgens het etiket voor cavia's (en konijnen dacht ik )
Dat doe je vedunnen in een lading water ,maar het is natuurlijk puur vergif,werk wel als een speer,alle parasieten ook vlooien en zo zijn in 1 klap dood.
En prettig je kan er ook mee dweilen.
[/quote]

Oh, nou als het verder geen kwaad kan! Dan zou ik dat nog even kunnen proberen dus! Ik heb wel imaverol in huis, maar dat is voor schimmels, maar ik weet niet of dat ook zou kunnen helpen! Heb namelijk een keer een kat in huis gehaald die schimmel had! :-\
[/quote]
als het tegen schimmel is zal het wel niet helpen tegen mijten....denk ik
Gebruikersavatar
Door Angelique
#71562
[quote="Ollie"]
[quote="macho"]
en laat je armen ook even zien aan de da.

jaren geleden had ik ook allemaal bultjes en toen kwam ik voor de kat bij de da en die had volgens hem geen mijten, maar toen ik hem mijn armen liet zien kreeg het hele beestenspul thuis tabletten en ik werd met spoed naar een dokter gestuurd om voor me zelf medicijnen te halen.
[/quote]

:oOooooh, wat had je toen dan?
[/quote]

Gewoon...mijt waarschijnlijk , maar dat is lastig toegeven als je net heb verkondigt dat dit geen mijt is LOL
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door