Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#730474
om precies te zijn staat het onder puur vers vlees, dat even aanklikken en dan staat er in vet rood gedrukt ---- 100% volledig!!
ellen
Door Bullmastiff gek
#730484
[quote="vanaalst"]
ik heb net op de site gekeken van FF en daar staat wel dat het voor 100% volledig voer is, het staat onder de kop versvlees de tweede van links!
Dus volgens mij weten hun al hlemaal niet waar ze mee bezig zijn!
ellen
[/quote]

Hoi,,
Misverstandje denk ik,, ik heb het niet over Farmfood maar Over Frosti Fit. ;) ;)
Door tieneke
#730493
[quote="Bullmastiff gek"]
Farmfood is inderdaad compleet,,  ;D ;D
[/quote]
Compleet onverantwoord  ;D
Door Bullmastiff gek
#730510
[quote="tieneke"]
Compleet onverantwoord  ;D
[/quote]

Dat is een mening, Ieder voert op zijn of haar manier.
Laatst gewijzigd door Bullmastiff gek op do 22 mar 2007, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#730532
[quote="Bullmastiff gek"]
Dat is een mening, Ieder voert op zijn of haar manier.
En die respecteren wij toch neem ik aan. En het gaat hier niet over Farmfood maar over Frosti-Fit. :)
[/quote]
Mijn berichtje was overigens niet zo heel erg serieus bedoelt...gezien de smiley...
Laatst gewijzigd door tieneke op vr 23 mar 2007, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bullmastiff gek
#730550
Ht lijkt mij niet,, want op de site  staat niet dat het compleet is.
Er staat wel 100% vlees, maar dat maakt het nog niet compleet natuurlijk.
En zoals de leverancier ook al melde in zijn mailtje,, is het dat ook niet.
Vandaar dat ik de link legde met Farmfood,,, Maar misschien heb je gelijk :) :)
Laatst gewijzigd door Bullmastiff gek op do 22 mar 2007, 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door festa
#730555
Als je de site verder leest ondeer puur vers vlees, doet Frosti Fit wel voorkomen of een hond op alleen vlees kan leven. Ik denk dat daar de verwarring is ontstaan  ;)
En rechtsboven staat ook 100% volledig. Niet waar, maar ze schrijven het wel
Door Bullmastiff gek
#730572
[quote="festa"]
Als je de site verder leest ondeer puur vers vlees, doet Frosti Fit wel voorkomen of een hond op alleen vlees kan leven. Ik denk dat daar de verwarring is ontstaan  ;)
En rechtsboven staat ook 100% volledig. Niet waar, maar ze schrijven het wel
[/quote]

Geef de link eens, als je wilt  want ik kan 100% volledig niet zo gauw vinden. :) :)
Misschien kijk ik er wel overheen.
Door Bullmastiff gek
#730575
Nu sorry hoor,, redelijk beledigend,,  Lezen is moeilijk. Ben trouwens geen klein kind dus dit soort termen ben ik niet van gediend, het komt een beetje over alsof er met het vingertje gewezen word,, daar ben ik echt te oud voor.
Ik zat  trouwens op de duitse site.

Er staat volledig, maar als je er onder leest staat daar dus 100% volledig schaap en Rund.
en dat is niet compleet en dan lees ik het dus goed, een hond heeft niet genoeg aan alleen schaap of rund.
Er staat nergens dat het compleet is.
Door festa
#730576
Nee, dat weet ik, dat het niet volledig is, maar dat wordt wel gesuggereerd op deze manier. Ik heb gewoon de link in het vers vlees linkentopic aangeklikt, dan kom je op de nederlandse site, lijkt me vrij logisch.
De Duitse site ken ik niet. Lijkt me ook niet dat je daar de term 100% volledig zou kunnen vinden, want volgens mij heb je daar in het Duits andere woorden voor.
Hoe oud je bent weet ik ook niet, heeft mi ook niks te maken met wel of niet kunnen lezen. Ik ben ook geen 16 meer trouwens.....
Door festa
#730587
Op de Duitse site staat trouwens 100% Vollwertig, dat suggereert dus echt dat het compleet zou zijn, een kwalijke zaak  >:(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door