Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door crutz
#70768
[quote="Ordell"]
Veel ophef over weinig. Er wordt niets anders mee bedoelt dan wat hiet ook altijd wordt gezegd en dat is om zoveel mogelijk te varieeren. Dat telt voor een versvleesvoeding net zo goed als voor barf waarbij je ook niet iedere dag hetzelfde geeft of zie ik dat verkeerd. Het kan helemaal geen kwaad om zo nu en dan de verschillende samenstellingen eens af te wisselen ???
[/quote]

t was gewoon maar een vraagje, misschien wat verkeerd geformuleerd (zie reactie Paul) :-[ maar zeker niet lullig bedoeld,
ik ben na wat Marinus me zei toch wel gaan denken en wat gaan twijfelen, vandaar mijn vraag (volgende keer ga ik het gewoon zelf halen, dan weet ik tenminste precies wat er gezegd wordt ;))

maar heb er nog eens een nachtje over geslapen ;Den denk nu eigenlijk dat er voornamelijk gedoeld werd op het plezier van de hond in het eten bij afwisselende smaken en niet zo zeer op eenzijdig zijn van de voeding zelf
nou denk ik zelf dat ik door de afwisseling in het weekend voldoende variatie aanbreng, dus voorlopig houden we het zo.................................
Gebruikersavatar
Door sylvia
#70774
[quote="mahuni"]
He Ordell,
Duurt nog wel ff voordat Gino een Haasje aankan ;D ;D
grtjsssssssssssssssssssssssss :P
[/quote]
Heee mahuni jij bent lang niet hier geweest ,welkom terug :D
Door mahuni
#70977
Wel geweest Sylvia maar niets gepost ;)
(1 jaar precies geloof ik :o )
Ben meer een lezer dan een schrijver vandaar.
BTW Ordell houd me we op de hoogte ha ha ha ha
tot ooit.
Door Ordell
#71007
[quote="crutz"]
[quote="Ordell"]
Veel ophef over weinig. Er wordt niets anders mee bedoelt dan wat hiet ook altijd wordt gezegd en dat is om zoveel mogelijk te varieeren. Dat telt voor een versvleesvoeding net zo goed als voor barf waarbij je ook niet iedere dag hetzelfde geeft of zie ik dat verkeerd. Het kan helemaal geen kwaad om zo nu en dan de verschillende samenstellingen eens af te wisselen ???
[/quote]

t was gewoon maar een vraagje, misschien wat verkeerd geformuleerd (zie reactie Paul) :-[ maar zeker niet lullig bedoeld,
ik ben na wat Marinus me zei toch wel gaan denken en wat gaan twijfelen, vandaar mijn vraag (volgende keer ga ik het gewoon zelf halen, dan weet ik tenminste precies wat er gezegd wordt ;))

maar heb er nog eens een nachtje over geslapen ;Den denk nu eigenlijk dat er voornamelijk gedoeld werd op het plezier van de hond in het eten bij afwisselende smaken en niet zo zeer op eenzijdig zijn van de voeding zelf
nou denk ik zelf dat ik door de afwisseling in het weekend voldoende variatie aanbreng, dus voorlopig houden we het zo.................................
[/quote]

Hoi Carmen.

Ik ben vandaag ook in Hoogvliet geweest en heb gevraagd wat Dorotha hiermee bedoelde ;). Wat er wordt bedoelt is precies datgene wat jij aangeeft nl. het plezier van de hond in het eten wanneer je afwisselt omdat er honden zijn die op een gegeven moment steeds dezelfde smaak niet meer lekker vindt.
Problem opgelost.... ;D ;)
Door Lizzy
#71020
Nou, ik vind het eigenlijk om afwisseling-technische redenen ook niet zo gek idee om af te wisselen ;D. Ja, geef je toch de ene keer rund & kip & pens en de andere keer kip en de keer erop lam. Ja toch!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#71087
[quote="mahuni"]
Wel geweest Sylvia maar niets gepost ;)
(1 jaar precies geloof ik :o )
Ben meer een lezer dan een schrijver vandaar.
BTW Ordell houd me we op de hoogte ha ha ha ha
tot ooit.
[/quote]
Doe je bij dat tot ooit wel zo'n mooie arm zwier ;D ;D ;D
Door diana
#71747
nou ik wissel ook af hoor
krijgen 3 smaken carnibest...
alleen wat meer natuur dan de andere 2 , omdat die het goedkoopst is....
en...ik geef zecook af en toe een dag self made, omdat ik dat leuk vindt.
ze smullen van alles wat ik in hun bak gooi
heerlijk!!!!!
om te zien...
Door Janet
#71896
[quote="Lizzy"]
Nou, ik vind het eigenlijk om afwisseling-technische redenen ook niet zo gek idee om af te wisselen ;D. Ja, geef je toch de ene keer rund & kip & pens en de andere keer kip en de keer erop lam. Ja toch!
[/quote]Als je af en toe zelf iets in elkaar knutselt en als basis kvv (1 smaak) aanhoudt, dan wissel je toch ook af?
Door Mayka
#72436
[quote="Janet"]
[quote="Lizzy"]
Nou, ik vind het eigenlijk om afwisseling-technische redenen ook niet zo gek idee om af te wisselen ;D. Ja, geef je toch de ene keer rund & kip & pens en de andere keer kip en de keer erop lam. Ja toch!
[/quote]Als je af en toe zelf iets in elkaar knutselt en als basis kvv (1 smaak) aanhoudt, dan wissel je toch ook af?
[/quote]

Doe ik ook, in het weekend flans ik zelf wat in elkaar en voor de rest Cb-natuur.
Door Lizzy
#72549
[quote="Janet"]
[quote="Lizzy"]
Nou, ik vind het eigenlijk om afwisseling-technische redenen ook niet zo gek idee om af te wisselen ;D. Ja, geef je toch de ene keer rund & kip & pens en de andere keer kip en de keer erop lam. Ja toch!
[/quote]Als je af en toe zelf iets in elkaar knutselt en als basis kvv (1 smaak) aanhoudt, dan wissel je toch ook af?
[/quote]

Jawel. En ik wil ook niet beweren dat het persee noodzakelijk is hoor. Compleet = compleet natuurlijk.
Groetjes, Lizzy
Door macho
#72602
aschra heb 2 jr de natuurmix van bibi gehad en na een bepaalde tijd luste ze het echt niet meer.

dus is het denk ik wel belangrijk om af en toe een ander smaakje te geven
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door