Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Danny
#719721
Zag vanmorgen dat ik nog draadjes vlees in de vriezer had liggen van november...dat ik ik dus gewoon geven....
Door Mevroi Kruim
#719726
Kátur vind z'n kopvlees ook pas te eten als het minstens 4 dagen in de koelkast of 2 dagen buiten in de ton heeft gelegen. Langer mag ook  :-X
Laatst een pens laten ontdooien buiten, na 3 dagen was de buitenkant wel ontdooid en binnen nog niet dus nog een dag laten staan. Na 4 dagen rook het niet slecht, zeker voor pens. Vervolgens 2 kilo laten liggen en de rest ingevroren. De tweede kilo na een week gevoerd, toen lag het dus al 10 dagen buiten de vriezer. Stonk niet echt erg en de honden vonden het heerlijk. Niks van gekregen.
Door tieneke
#720138
[quote="Danny"]
Zag vanmorgen dat ik nog draadjes vlees in de vriezer had liggen van november...dat ik ik dus gewoon geven....
[/quote]
Yep.
Door Wendy (boxer gek)
#722457
Toch nog ff terug op de vraag.....

Ik heb jaren in een bakkerij gewerkt. Daar werden ook diverse soorten diepvries gebak gemaakt (oke wel iets andes dan vlees ;D)
Daar mocht volgens de warenwet max 6 mnd op zitten betreft de datum, maar uit onderzoek is gebleken dat er na 12 mnd niks mis mee was (een lab onderzoek dus)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door