Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Truus
#68043
[quote="Nitus"]
Vast wel, succes! Al hoewel, hoe lang is het roeien naar terschelling? ;D
[/quote]
;D ;D Errrug lang..alhoewel.. we zijn er erg bedreven in, gaan al 30 jaar naar de Eilanden dus.... ;)
Door Lupa
#68064
ik zou mijn eigen voer meenemen.
goed ingepakt of in een koelbox of in plastiek met vele koelenelementen, en een beetje ontdooit is niet erg.
Door Paul_Barte
#68067
[quote="Truus"]
[quote="Nitus"]
Vast wel, succes! Al hoewel, hoe lang is het roeien naar terschelling? ;D
[/quote]
;D ;D Errrug lang..alhoewel.. we zijn er erg bedreven in, gaan al 30 jaar naar de Eilanden dus.... ;)
[/quote]

Wij gingen vroeger ook altijd naar de eilanden.......Kreta, Rhodos, Lesbos etc. etc. :P ::)
Door ~anna~
#68081
Nou Truus een voordeel is wel dat je kleine honden hebt.Want als je compleetvers moet kopen zo bij de super of de dsz betaal je zo twee drie keer zoveel.
Door Red_Hunter
#68258
Wij nemen naar ons vakantiehuis ook altijd zelf versvlees mee.
In de koelbox met veel koelelementen er om heen. Ik weet niet hoe lang je onderweg ben maar bij ons is het na 2,5 a 3 uur (ligt aan de files) nog niet ontdooit.
Wij hebben wel het voordeel dat we ook daar een vrieskast hebben, dus we kunnen aardig wat meenemen.

groetjes Trudie
Gebruikersavatar
Door sylvia
#68269
als je aan een piepschuimdoos kan komen....dan kunje uuuuuren rondrijden ,de Geertje route volgen en als je dan aankomt is het nog bevroren.
Door Truus
#68440
Bedankt voor alle reactie's en tips...ik heb besloten om het gewoon mee te nemen . In een vriestas met koelelementen of zoals Syl zegt...even kijken voor een doos van piepschuim. Zoveel is het ook weer niet voor 14 dagen en twee kleine hondjes. De fyto laat ik maar thuis.
grts Truus. En ook dank namens Timo en Mila :P :P :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door