Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ZsaZSa
#748323
[quote="Angelique"]
Je mengt Rodi pens compleet, met AHV pens compleet en je zit ineens wel erruug veel pens te voeren. Dan zou ik vermengen met beleid verstandiger vinden, dus bv. AHv pens compleet met lam/rijst rodi compleet.
[/quote]

Maar als je hond normaal 100 gram pens kompleet eet, is het dan erg om 50 gram Rodi pens kompleet te geven en 50 gram pens kompleet van een ander merk???
Hij krijgt dan toch gewoon wat ie nodig heeft: namelijk 100 gram pens kompleet....

Of snap ik het niet goed ??? :o
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#748383
[quote="ZsaZSa"]
Maar als je hond normaal 100 gram pens kompleet eet, is het dan erg om 50 gram Rodi pens kompleet te geven en 50 gram pens kompleet van een ander merk???
Hij krijgt dan toch gewoon wat ie nodig heeft: namelijk 100 gram pens kompleet....

Of snap ik het niet goed ??? :o
[/quote]

Jawel; je snapt het wel goed.
Maar als je wil mengen in 1 maaltijd kan je ipv 2 soorten penscompleet ook 1x penscompleet 50 gr. en 1x lam/rijstcompleet (oid) 50 gr. geven ('t blijft in beide gevallen dus idd compleet, maar meer afwisseling...)
Door MauriceF
#748524
Misschien een beetje off topic.

Ik heb me laten vertellen dat honden geen smaakpupillen hebben. Dus dan zullen ze alleen het verschil kunnen ruiken. Ik stond daar alweer van te kijken.
Door MauriceF
#748530
Nog een vraag:

Zou het kunnen dat de hond op bijvoorbeeld smuldier compleet het goed doet maar als je hem alleen smuldier vlees geeft dat daar een stof in zit waar hij allergisch voor is?
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#748592
[quote="MauriceF"]
Misschien een beetje off topic.

Ik heb me laten vertellen dat honden geen smaakpupillen hebben. Dus dan zullen ze alleen het verschil kunnen ruiken. Ik stond daar alweer van te kijken.
[/quote]

Een hond heeft wel smaakpapillen. Weliswaar een heel stuk minder dan de mens, maar hij heeft ze wel degelijk...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door