Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door macgirlie
#706488
Koop het wel eens als de vriezer leeg is. Alleen kan ik hier niet de Kompleet versie krijgen.
De honden vinden het lekker. In vergelijking met Duck vind ik het er beter uit zien, het is allemaal wat groffer gemalen. De portieverpakkingen van Duck vind ik wel er makkelijk. Maar nu krijgen ze de ene keer Bibi, andere keer Carnibest, soms Rodi, soms Duck. Afhankelijk waar ik makkelijk aan kan komen. Als ze bij mijn ouders logeren is het Duck, dat lijkt het minst op vlees. Mijn mam is niet zo van het rauwe vlees-achtige.
#706500
Ben er erg tevreden over, ik voer over het algemeen afwisselend, Duck, Carnibest en Smul.
Maar de laatste geniet mijn voorkeur aangezien ik dat hier om de hoek kan krijgen,, en de Cb is lastig aan te komen, komt nog bij dat ik cb te duur vind voor elke dag. Er gaat bij mij bijna 2 kilo per dag door heen,, dus dat kost me 6,10 per dag... :-\ :-\

Wat me wel is opgevallen is dat ze hier van de Duck meer ontlasting hebben,, misschien zitten er meer granen in?
Vind trouwens dat kwa struktuur de Smul wel lijkt op Carnibest.
Dus wij zijn prima tevreden met Smul, en ik voer alle varianten,, nu had ik ook weer hart genomen, en dat doe ik dan samen mt de Compleet.
Door Niekol
#706868
De Smuldier-pens gebruik ik afwisselend met ander vlees om de kosten wat te drukken. Ben er zeker prijs-kwaliteit tevreden over.
ik heb ook de vleescompleet geprobeerd maar mijn honden gingen gezamelijk aan de diarree. En 2 weken opnieuw geprobeerd en opnieuw diarree....
Door Oso-Bayou
#707096
Gebruik de pens van Smuldier omdat het steeds moeilijker wordt om verse pens te krijgen.
Meneer hier klaagt niet,  ::)  zijn bak is in een mum van tijd leeg.

Ik hoop dat er gauw een Islam-slager hier in de buurt komt, dan kun je wel geitenpens te krijgen.
Door Jojo
#708585
Ik geef soms de compleet en de pens (als mn verse vuile pens op is) wel eens maar ik vind dat ze de volgende dag vreselijk lopen te ruften op de een of andere manier, en dat ruikt dan ook echt naar verotte smuldier :P Het stinkt al ontiegelijk als het naar binnen gaat maar nog veel meer als het  ´verwerkt´ is ;D
Verder geen klachten ;)
Door Nelly
#710553
Geef ook regelmatig diverse varianten van Smuldier, gecombineerd met ander vlees. Zowel aan de honden als de katten. Ze lusten het allemaal graag, niemand komt aan de race, en hun vachten zijn prima. Mooi glanzend (voorzover dat gaat bij een witte hond, da's meer zoals sneeuw die schittert in de zon), en lekker zacht en bijna geen haaruitval. Kortom, ik ben er wel over te spreken, het maakt het kvv-voeren ook wat beter betaalbaar.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#711346
Aangzien ik nog steeds geen adresje heb voor goedkoop kopvlees in de buurt, voer ik een aantal keer per week smuldier rundvlees. Ik vul het aan met groenten en een rauw eitje. Ik vind het product er niet slecht uitzien. Toch vertrouw ik het niet helemaal, omdat het zo goedkoop is. Raar is dat eigenlijk, als het veel duurder was zou ik het zonder enige vraagtekens aan m´n hond voeren.
Gebruikersavatar
Door pike
#711649
Ik koop hier wel eens de pens van Smuldier. Ziet er prima uit en ruikt zoals pens moet ruiken  (:ras: dus), in tegenstelling tot de pens van Rodi, die is niet alleen niet meer als pens herkenbaar maar ruikt ook totaal anders vreemd genoeg.
#711963
[quote="pike"]
Ik koop hier wel eens de pens van Smuldier. Ziet er prima uit en ruikt zoals pens moet ruiken  (:ras: dus), in tegenstelling tot de pens van Rodi, die is niet alleen niet meer als pens herkenbaar maar ruikt ook totaal anders vreemd genoeg.
[/quote]

Dat heb ik ook al gemerkt,, stond vandeweek bijna te kokken op mijn nuchtere maag,, wat een lucht zeg.
De Rodi ruik ik bijna niet,, Moet ook eerlijk zeggen Mack laat de Rodi zelfs staan, dus dat heb ik een keer geprobeerd, en dat was ook eenmalig. Krijgt nu de Pens van Smul. :D En dan heeft ie zijn bak zo leeg. 
Door tieneke
#711998
[quote="pike"]
Ik koop hier wel eens de pens van Smuldier. Ziet er prima uit en ruikt zoals pens moet ruiken  (:ras: dus), in tegenstelling tot de pens van Rodi, die is niet alleen niet meer als pens herkenbaar maar ruikt ook totaal anders vreemd genoeg.
[/quote]
Verse vuile pens ruikt heel anders en niet zo ranzig, is echt niet te vergelijken met die van Smuldier of een ander merk  ;)
De Smuldier daar ging ik bekant van over mijn nek...en onze vorige hond vond het heerlijk!  ::)  ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door