Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door fokje
#1360592
hallo 

het is al weer lang geleden dat ik hier was maar ze krijgen hier gewoon smuldier pens  met groenten  ik had eerst groentemix van fokker  maar daar komt alsmeer granen in en ben nu overgestapt op  zelf pureren van groenten  ,maar nu is de vraag hoeveel groenten kan ik dagelijks geven aan een berner sennen van 60 kilo  ik wissel het af met kippen nekken  of ook wel kippenvleugels  en ze krijgen een blikje sardientjes  met een ei  en dna nog zeewier en zalmolie


groetjes  Fokje en King
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1360612
[quote="fokje"]
hallo 

het is al weer lang geleden dat ik hier was maar ze krijgen hier gewoon smuldier pens  met groenten   ik had eerst groentemix van fokker   maar daar komt alsmeer granen in en ben nu overgestapt op  zelf pureren van groenten  ,maar nu is de vraag hoeveel groenten kan ik dagelijks geven aan een berner sennen van 60 kilo  ik wissel het af met kippen nekken  of ook wel kippenvleugels  en ze krijgen een blikje sardientjes  met een ei  en dna nog zeewier en zalmolie


groetjes  Fokje en King
[/quote]

Zo rond de 10% groente lijkt me wel voldoende.
Door Antonia
#1360630
[quote="fokje"]

oke en waar is dan die 10% van, van zijn gewicht ???
[/quote]

Dat lijkt mij niet, dan heb je het over 6 kilo groenten per week!
Het gaat om 10% van de hoeveelheid voer die je hem geeft..
Door fokje
#1360649
[quote="Antonia"]
Dat lijkt mij niet, dan heb je het over 6 kilo groenten per week!
Het gaat om 10% van de hoeveelheid voer die je hem geeft..
[/quote]

hij krijgt dus een kilo voer op een dag ,dan zal hij dan 100 gram groente per dag moeten ????  hij krijgt nu 300 gram  dat is dus in wezen veel te veel
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1360653
[quote="fokje"]
hij krijgt dus een kilo voer op een dag ,dan zal hij dan 100 gram groente per dag moeten ????  hij krijgt nu 300 gram  dat is dus in wezen veel te veel
[/quote]

Ach, slecht is die 300 gram natuurlijk niet, maar dan moet hij het verder wel goed doen op deze hoeveelheid.
Door fokje
#1369459
[quote="Angelique"]
Ach, slecht is die 300 gram natuurlijk niet, maar dan moet hij het verder wel goed doen op deze hoeveelheid.
[/quote

oke dank je wel  het gaat prima zo ze lusten er wel pap van
groetjes Fokje
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door