Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Janet
#66495
Kali's taille is ook niet van de dikke hoor. Zeker niet omdat ze best al een diepe borstkas heeft. En dan weer een gespierde kont er achter ;D.

En dan die staart.... tja... altijd lachuh, als je er een mep van krijgt of als ze voluit kwispelend langs de salontafel loopt >:( . Verder zit ie mij niet in de weg... moet altijd wel erg lachen als mensen vragen: "Mevrouw, is dat een kruising?" ;D.
Door qyan
#66498
die vraag krijg ik nou ook altijd, is dat een kruising, want een rasechte kan niet ;D
Door crutz
#66500
[quote="qyan"]
die vraag krijg ik nou ook altijd, is dat een kruising, want een rasechte kan niet ;D
[/quote]
nee, die een rasechte wordt toch zonder staart geboren ;D (vroeger zelfs met halve oren ;), maar die hebben ze er weer aangefokt ;))
Door qyan
#66523
[quote="crutz"]
[quote="qyan"]
die vraag krijg ik nou ook altijd, is dat een kruising, want een rasechte kan niet ;D
[/quote]
nee, die een rasechte wordt toch zonder staart geboren ;D (vroeger zelfs met halve oren ;), maar die hebben ze er weer aangefokt ;))
[/quote]

;D precies ;D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#66640
[quote="Twister"]
Als je kruidenmix van Carnibest wilt proberen, ik heb altijd wel een x aantal pakjes in de vriezer en woon in Apeldoorn. Dus je gilt maar ;)
[/quote]
Hai Marieke, vind je aanbod erg aardig, maar ik denk dat ik van de week als ik de auto heb maar zelf even?! :P (één uur heen en één uur terug) naar Ermelo rijd om wat in te slaan, ik denk dat ik zo'n kilootje of 30 misschien wel 40 in mijn vriezertje kwijt kan. En als het goed bevalt gaan we een megavriezer kopen! :D. Hoef ik niet zo vaak op en neer te tuffen.

[quote="Janet"]
moet altijd wel erg lachen als mensen vragen: "Mevrouw, is dat een kruising?" ;D.
[/quote]
Dit hoorde ik geregeld toen onze honden pup/ jong waren: "ach wat een leuke hond, wat voor een ras is dat?" En als je dan antwoordde dat het een Rottweiler was gingen ze gelijk een metertje naar achteren :'(
Door qyan
#66663
[quote="Nitus"]
[quote="Twister"]
Als je kruidenmix van Carnibest wilt proberen, ik heb altijd wel een x aantal pakjes in de vriezer en woon in Apeldoorn. Dus je gilt maar ;)
[/quote]
Hai Marieke, vind je aanbod erg aardig, maar ik denk dat ik van de week als ik de auto heb maar zelf even?! :P (één uur heen en één uur terug) naar Ermelo rijd om wat in te slaan, ik denk dat ik zo'n kilootje of 30 misschien wel 40 in mijn vriezertje kwijt kan. En als het goed bevalt gaan we een megavriezer kopen! :D. Hoef ik niet zo vaak op en neer te tuffen.

[quote="Janet"]
moet altijd wel erg lachen als mensen vragen: "Mevrouw, is dat een kruising?" ;D.
[/quote]
Dit hoorde ik geregeld toen onze honden pup/ jong waren: "ach wat een leuke hond, wat voor een ras is dat?" En als je dan antwoordde dat het een Rottweiler was gingen ze gelijk een metertje naar achteren :'(
[/quote]

ze dachten dat qyan een tekkel was ;D
heb de buren de eerste tijd zelfs in die waan gelaten.
ze v onden hem alleen na een paar weken wel erg groot worden voor een tekkel 8)
maar toen waren ze niet meer bang voor hem en hadden hem al leren kennen
Gebruikersavatar
Door Nitus
#66701
[quote="qyan"]
ze dachten dat qyan een tekkel was ;D
heb de buren de eerste tijd zelfs in die waan gelaten.
ze v onden hem alleen na een paar weken wel erg groot worden voor een tekkel 8)
maar toen waren ze niet meer bang voor hem en hadden hem al leren kennen
[/quote]
Nou die hadden lekker verstand van honden, hè? Wel slim van je trouwens, want Dobermannen hebben volgens mij een nog slechtere reputatie als een Rottweiler. Ze zijn ook veel enger en gevaarlijk bovendien ;). Vind jouw Dober wel heel mooi.
Met Quan ging het weer beter, las ik ergens anders, fijn joh, nou maar hopen dat het zo blijft.

Ik heb Nitus zijn eten gisteravond en vandaag eventjes kort gekookt en wat dacht je? Zijn ontlasting was vandaag was stukken beter! :). Ik heb ik hem ook minder eten gegeven, 2x daags 500gr., dus we gaan de goede kant op! Morgen ga ik alleen maar iets gekookt water er over heen gieten, kijken hoe dat gaat. Zijn maag/ darmen waren dus gevoeliger als ik gedacht had. Dank jullie wel voor de tips.
Door tieneke
#66712
Gelukkig poept hij al beter!
Gewoon eventjes gekookt water er over blijven doen.
Sucses ;)
Door qyan
#66781
[quote="Nitus"]
[quote="qyan"]
ze dachten dat qyan een tekkel was ;D
heb de buren de eerste tijd zelfs in die waan gelaten.
ze v onden hem alleen na een paar weken wel erg groot worden voor een tekkel 8)
maar toen waren ze niet meer bang voor hem en hadden hem al leren kennen
[/quote]
Nou die hadden lekker verstand van honden, hè? Wel slim van je trouwens, want Dobermannen hebben volgens mij een nog slechtere reputatie als een Rottweiler. Ze zijn ook veel enger en gevaarlijk bovendien ;). Vind jouw Dober wel heel mooi.
Met Quan ging het weer beter, las ik ergens anders, fijn joh, nou maar hopen dat het zo blijft.

Ik heb Nitus zijn eten gisteravond en vandaag eventjes kort gekookt en wat dacht je? Zijn ontlasting was vandaag was stukken beter! :). Ik heb ik hem ook minder eten gegeven, 2x daags 500gr., dus we gaan de goede kant op! Morgen ga ik alleen maar iets gekookt water er over heen gieten, kijken hoe dat gaat. Zijn maag/ darmen waren dus gevoeliger als ik gedacht had. Dank jullie wel voor de tips.
[/quote]

zijn best al oude mensen, dus die hadden nog nooit een dober met flaporen en een staart gezien ;)
maar er schijnt hier vroeger ene dober te hebben gelopen die altijd losliep en 2x een klein kindje heeft gepakt.
dus echt dol waren ze er niet op.
dus heb maar ff volo gehouden dat het een tekkel was en ze eigenlijk allang in hadden gezien dat qyan gewoon een schatje is :P ;D

ja, gaat gelukkig beter met qyan.
vandaag laatste dag antibiotica en dan afwachten wat er gebeurt.

super dat het met koken wel gaat.
gewoon heel langzaam afbouwen zodat zijn darmen geleidelijk aan beetje bij beetje kunnen wennen.
komt vanzelf goed!

gr wendy
Door Janet
#66965
[quote="crutz"]
[quote="qyan"]
die vraag krijg ik nou ook altijd, is dat een kruising, want een rasechte kan niet ;D
[/quote]
nee, die een rasechte wordt toch zonder staart geboren ;D (vroeger zelfs met halve oren ;), maar die hebben ze er weer aangefokt ;))
[/quote]Ja... of "mét staart?"
"Ja want vroeger werden ze gecoupeerd, maar dat mag niet meer".
"Wat is dat?"
"Dan worden de oren en staart ingekort".
"Maar dat is toch zielig?"
"Waarom denkt u dat het niet meer mag ::)".
"Is het echt een rashond???"
"Nee mevrouw, het is een rAttweiler"
??? ??? ???
Laatst gewijzigd door Janet op di 16 mar 2004, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door qyan
#66991
[quote="Janet"]
[quote="crutz"]
[quote="qyan"]
die vraag krijg ik nou ook altijd, is dat een kruising, want een rasechte kan niet ;D
[/quote]
nee, die een rasechte wordt toch zonder staart geboren ;D (vroeger zelfs met halve oren ;), maar die hebben ze er weer aangefokt ;))
[/quote]Ja... of "mét staart?"
"Ja want vroeger werden ze gecoupeerd, maar dat mag niet meer".
"Wat is dat?"
"Dan worden de oren en staart ingekort".
"Maar dat is toch zielig?"
"Waarom denkt u dat het niet meer mag ::)".
"Is het echt een rashond???"
"Nee mevrouw, het is een rAttweiler"
??? ??? ???
[/quote]

;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door