Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door veronique
#69436
[quote="blissie"]
Ik gaf eerst ook Duck,maar de granen bleef je zo mooi zien in de ontlasting?Geef nu lekker Bibi en het is nog goedkoper ook! ;D
[/quote]
Bij Vita zie je niks van granen in de ontlasting (is misschien een uitzondering?) En ja, in Nederland heb je wel meer keuze in kant en klaar versvoer.
Ik heb dus nu geen schuldgevoel meer dat ik mijn hondje wat tekort doe door haar duck te geven. (daar ging het toch over :-\)
Door Lizzy
#69474
[quote="veronique"]
[quote="blissie"]
Ik gaf eerst ook Duck,maar de granen bleef je zo mooi zien in de ontlasting?Geef nu lekker Bibi en het is nog goedkoper ook! ;D
[/quote]
Bij Vita zie je niks van granen in de ontlasting (is misschien een uitzondering?) En ja, in Nederland heb je wel meer keuze in kant en klaar versvoer.
Ik heb dus nu geen schuldgevoel meer dat ik mijn hondje wat tekort doe door haar duck te geven. (daar ging het toch over :-\)
[/quote]

Wacht ff hoor.... misschien mis ik wat maar hoezo zou jij jouw hond tekort doen door hem Duck te geven? Duck is toch gewoon prima voer?! Dat percentage graan wat in Duck zit vind ik nog steeds wel mee vallen (blijf het maar zeggen). Zeker als je het vergelijkt met brokken. En daarnaast bevat het rauw/vers vlees dus da's toch perfect?!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#69480
Ja ik vind ook niet dat je je hond tekort doet door duck te voeren hoor,het is een kompleet voeder dus tekort doen doe je niets.
Door veronique
#69581
Wacht ff hoor.... misschien mis ik wat maar hoezo zou jij jouw hond tekort doen door hem Duck te geven? Duck is toch gewoon prima voer?! Dat percentage graan wat in Duck zit vind ik nog steeds wel mee vallen (blijf het maar zeggen). Zeker als je het vergelijkt met brokken. En daarnaast bevat het rauw/vers vlees dus da's toch perfect?!
[quote][/quote]
Hey Lizzy, omdat marceldc met hetzelfde gevoel zit i.v.m. de granen in duck, wilde ik hem laten weten dat ik mij ook zo heb gevoeld. (ik had dat gevoel door het lezen van de vershillende neg. reacties op de granen die in duck zitten)Dan heb ik bij mezelf gedacht van: het is vers, Vita eet het graag en ze krijgt af en toe iets zelfgeknutseld. Dus iedereen is gelukkig en van de granen heeft ze geen last.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#69593
Het is zo dat hier veel mensen zitten die kunnen kiezen tussen merken en dan duck niet kiezen,ik zelf heb ook voor een ander merk gekozen,maar als duck het enige was wat ik kon krijgen gaf ik dat nog honderd keer liever dan de duurste brok.
Door blissie
#69784
[quote="veronique"]
[quote="blissie"]
Ik gaf eerst ook Duck,maar de granen bleef je zo mooi zien in de ontlasting?Geef nu lekker Bibi en het is nog goedkoper ook! ;D
[/quote]
Bij Vita zie je niks van granen in de ontlasting (is misschien een uitzondering?) En ja, in Nederland heb je wel meer keuze in kant en klaar versvoer.
Ik heb dus nu geen schuldgevoel meer dat ik mijn hondje wat tekort doe door haar duck te geven. (daar ging het toch over :-\)
[/quote]

Nou moet ik wel zeggen dat ze met Duck lam/rijst perfecte ontlasting hadden,maar werd me weer aangeraden om geen lam/rijst van Duck te geven. :-\
En ja mijn reutje likt aan zijn voer en aangezien Duck best wel klef is,blijf hij een half uur maar alles plat likken ;D
Door ~anna~
#69980
Een tijdje geleden had ik Denis gevraagt welke Duck past het beste bij mijn honden heb ik uitleg geven leeftijd,ras,activiteit van de hond en waar ik naar streef. En kreeg toen advies om die bepaalde Duck te voeren en daar kon ik mij wel in vinden.Voor iedere hond is er dus wel een Duck die goed bij de hond past.
Laatst gewijzigd door ~anna~ op di 23 mar 2004, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#70204
Voor iedere hond is er dus wel een Duck die goed bij de hond past.
[quote][/quote]
Behalve voor Kobus met zijn suikerziekte ;)
Ik hou mij maar bij de Carnibest.
Zonder graan!!! ;D
Door tieneke
#70208
Zelfs met groenten die geen of weinig belastende koolhydraten bevatten voor een hond met suikerziekte.
Ik heb onderhand alle soorten versvlees gevoerd en ben heel blij dat er 1 versvleesfabrikant is die dit wel verkoopt ;)
Door annemie
#70385
[quote="balupa"]
Een tijdje geleden had ik Denis gevraagt welke Duck past het beste bij mijn honden heb ik uitleg geven leeftijd,ras,activiteit van de hond en waar ik naar streef. En kreeg toen advies om die bepaalde Duck te voeren en daar kon ik mij wel in vinden.Voor iedere hond is er dus wel een Duck die goed bij de hond past.
[/quote]

is het dan beter om je te houden bij één versie of om alle versies door elkaar te geven? Ik wissel af tussen alle complete versies omdat ik denk dat mijn hond zo beter want meer gevarieerd eet
Door veronique
#70394
[quote="annemie"]
[quote="balupa"]
Een tijdje geleden had ik Denis gevraagt welke Duck past het beste bij mijn honden heb ik uitleg geven leeftijd,ras,activiteit van de hond en waar ik naar streef. En kreeg toen advies om die bepaalde Duck te voeren en daar kon ik mij wel in vinden.Voor iedere hond is er dus wel een Duck die goed bij de hond past.
[/quote]

is het dan beter om je te houden bij één versie of om alle versies door elkaar te geven? Ik wissel af tussen alle complete versies omdat ik denk dat mijn hond zo beter want meer gevarieerd eet
[/quote]
Annemie, ik geef ook de verschillende compleet soorten van duck. Gewoon voor afwisseling.(wij eten toch ook niet alledagen hetzelfde? :))
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door