Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door evds
#684996
[quote="Yves"]
Kvv in de Kong?
Ze krijgt dan eigenlijk niet meer, maar is wel langer bezig.

Als ik nu iets doms roep, hoor ik het wel.
[/quote]
Lijkt me niet dom :D mijn honden vinden iets in een kong altijd erug interessant, interesanter dan zo in hun bak geloof ik (maar soms is het ook leverpastij of zo iets lekkers :P), en ze gaan er lekker mee aan de slag.
Door bigfoot
#685879
[quote="Yves"]
Kvv in de Kong?
Ze krijgt dan eigenlijk niet meer, maar is wel langer bezig.

Als ik nu iets doms roep, hoor ik het wel.
[/quote]
Ik vind het wel een goed idee alleen Kyra heeft de kong al gesloopt ze bijt er gewoon hele stukken af ik dacht dat het niet stuk kon!!!
Nou moet ik wel zeggen dat Kyra een hond met gebruiksaanwijzing is en ze vergeten zijn het boekje er bij te leveren(een asielhond met een achtergrond die we echt niet kennen) Maar we geven de moed niet op en houden vol (ze is namelijk stapelgek op de kids)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#685889
kom je bij een regulier DA? Mijn poedel heeft namelijk ook ongeveer een jaar op de fenobarbital gestaan. Ze werd erg dik. lusteloos en had hele dag honger! Zijn ook de bijverschijnselen van dit (paarden)middel. Ze stond toen wel; nog volledig op de brokken.
Ik had een holistisch DA die mijn andere honden al behandelde. Ze wilde ook wel eens naar Vienna kijken. Ze is verschillende malen behandeld, incl. medicijnen en we zijn voorzichtig de fenobarbital af gaan bouwen. Als ondersteuning kreeg ze een homeopatisch middel. ik vond het doodeng!
In 1 jaar tijd heb ik de feno afgebouwd naar 1 keer per dag naar helemaal niets en ze is er al 3 jaar volledig van af. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ze de aanvallen niet frequent had. 1 a 2 keer per jaar. Maar dan ook nog eens na dat ze de inentingen had gehad :(
www.equinovus.com, of
www.holistischdierenarts.nl
Misschien heb je er iets aan
Succes
Door Yves
#685935
Kyra heeft de kong al gesloopt ze bijt er gewoon hele stukken af

:o :o :o :o Bij die zwarte kong? Jeetje....
Door bigfoot
#686279
[quote="trimsalon"]
kom je bij een regulier DA? Mijn poedel heeft namelijk ook ongeveer een jaar op de fenobarbital gestaan. Ze werd erg dik. lusteloos en had hele dag honger! Zijn ook de bijverschijnselen van dit (paarden)middel. Ze stond toen wel; nog volledig op de brokken.
Ik had een holistisch DA die mijn andere honden al behandelde. Ze wilde ook wel eens naar Vienna kijken. Ze is verschillende malen behandeld, incl. medicijnen en we zijn voorzichtig de fenobarbital af gaan bouwen. Als ondersteuning kreeg ze een homeopatisch middel. ik vond het doodeng!
In 1 jaar tijd heb ik de feno afgebouwd naar 1 keer per dag naar helemaal niets en ze is er al 3 jaar volledig van af. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ze de aanvallen niet frequent had. 1 a 2 keer per jaar. Maar dan ook nog eens na dat ze de inentingen had gehad :(
www.equinovus.com, of
www.holistischdierenarts.nl


Misschien heb je er iets aan
Succes
[/quote]

Ook wij zijn onder behandeling bij een holistische da en ze krijgt ook ondersteuning met homopatische middelen ze staat nu op kvv lam dat gaat super ze heeft weer energie en zin om te spelen ze is aan het puberen en ze komt helemaal tot zich zelf denken wij, gelukkig maar we zijn niet toe aan het afbouwen van de feno we zijn ook in een pril stadium we hebben nu 20 dagen geen aanval nok nok gehad.
Laatst gewijzigd door bigfoot op vr 05 jan 2007, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door