Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door fokje
#678368
oke ik had al op de site van smuldier gekeken en weet nu wat ik weten wilde  er zit spiervlees in met keelvlees en lipvlees
Door fokje
#678931
ik gebruik juist de kompleet versie niet .
er zit toch nog een percentage granen in .IK geef ze gewoon pens met vlees en hart ,schapenvet (zit ook in de kompleet versie) en gepureerde groenten  ze krijgen een rauw ei en yoghurt en wat olijfolie en ze krijgen overdag fruit ,en borage olie tegen de jeuk ,en een kip in de week de oudste krijgt hier ook nog wat vezels
Door Lizzy
#678952
[quote="fokje"]
ik gebruik juist de kompleet versie niet .
er zit toch nog een percentage granen in .IK geef ze gewoon pens met vlees en hart ,schapenvet (zit ook in de kompleet versie) en gepureerde groenten  ze krijgen een rauw ei en yoghurt en wat olijfolie en ze krijgen overdag fruit ,en borage olie tegen de jeuk ,en een kip in de week de oudste krijgt hier ook nog wat vezels
[/quote]

Ja OK, dat kan natuurlijk ook! Geef je ook vleesbot?
Door fokje
#678975
de jongste krijgt dan kip erbij maar geen ander vlees met bot ,de oudste kan het niet verteren omdat hij met de ontlasting zit die krijgt er dus lever bij en dat gaat prima zo ..........................maar nog even wat anders zeewier erbij kan ik dat ook geven of hoeft dat niet
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door