Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door sylvia
#64660
[quote="callas"]
Ik gaf mijn aquariumvissen weleens tubifex.
Dit zijn kleine bruine wormpjes. De beestjes kropen allemaal bij elkaar, het leek wel een kluwen wol!
Mijn moeder vond het destijds vieze beestjes en was niet echt blij met het volgende bewaaradvies van de DSZ!! ;D
Je kon ze een tijdje goed houden in een bakje in de (toen nog!) stortbak van het toilet! (Koud en stromend water.)

groet Callas
[/quote]

hahaha zo weet ik nog dit verhaal van iemands die tubifex onder de wc rand had gestopt op een zodanige wijze dat zijn vrouw het niet kon zien want die wilde die vieze beestjes niet in huis hebben.
De vrouw gaat naar de wc is het nylonkousje met tubifex kapot ligt de pot vol met van die rooiige worpjes,vrouw in paniek naar de huisarts :o 8) ;D ;D ;D ;D
Sta je wel een beetje voor eeehhhh tubifex ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op do 11 mar 2004, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nelly
#65112
[quote="sylvia"]
[quote="callas"]
Ik gaf mijn aquariumvissen weleens tubifex.
Dit zijn kleine bruine wormpjes. De beestjes kropen allemaal bij elkaar, het leek wel een kluwen wol!
Mijn moeder vond het destijds vieze beestjes en was niet echt blij met het volgende bewaaradvies van de DSZ!! ;D
Je kon ze een tijdje goed houden in een bakje in de (toen nog!) stortbak van het toilet! (Koud en stromend water.)

groet Callas
[/quote]

hahaha zo weet ik nog dit verhaal van iemands die tubifex onder de wc rand had gestopt op een zodanige wijze dat zijn vrouw het niet kon zien want die wilde die vieze beestjes niet in huis hebben.
De vrouw gaat naar de wc is het nylonkousje met tubifex kapot ligt de pot vol met van die rooiige worpjes,vrouw in paniek naar de huisarts :o 8) ;D ;D ;D ;D
Sta je wel een beetje voor eeehhhh tubifex ;D ;D ;D
[/quote]WHAaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#65799
[quote="tieneke"]
Ehh... dokter het is toch geen S.O.A.???
Whahaha!!!
[/quote]
zie je het al voor je ......eeeeh mevrouw heeft uw man een aquarium.....ja dokter ..wow dat u dat kunt zien aan mijn ontlasting :o ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door