Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lizzy
#60723
[quote="*Alies*"]
ja want ze zei ook dat we bij de dierenkliniek zelf ook wel spul konden kopen maar mijn moeder zei dat we het eerst wel met olie enzo probereren. Maar die capsules van de hema waar liggen die bij in de schappen? en moet je die kapot breken en dan in het eten doen ofzo?
[/quote]

Hoi Alies, je moeder heeft groot gelijk! Bij onze HEMA staan de capsules vlak bij de make-up artikelen. Ik gooi de capsules zo heel bij het eten en ze eten ze zelf op. Als dat niet lukt dan kun je de capsules verstoppen in iets lekkers of kapot prikken.
Door jolly64
#60740
Ikzelf wil ook de visolie capsules gaan geven
Mijn hond weegt maar 5 kilo
Is dan 1 capsule teveel of maakt het niet uit??
Door Lizzy
#60784
[quote="jolly64"]
Ikzelf wil ook de visolie capsules gaan geven
Mijn hond weegt maar 5 kilo
Is dan 1 capsule teveel of maakt het niet uit??
[/quote]

Nou.... dat zou best eens teveel kunnen zijn want voor volwassen mensen raden ze 1 capsule aan (tenminste, bij die Etos/Hema capsules). Misschien is het niet onverstandig om een merk te zoeken waar mensen er bijv. 3 per dag van moeten nemen.

Je kunt het proberen hoor, 1 capsule. Maar het zou kunnen dat jouw hond daar diarree van krijgt. Ik zou zeker niet iedere dag 1 capsule geven. Ik zit te denken, zou je de capsule niet open kunnen prikken, de helft over het voer kunnen knijpen en de capsule daarna in de koelkast bewaren tot de volgende dag? Heeft iemand enig idee of dat mogelijk is?
Door Breezer
#63289
Ik geef ´s ochtends en ´s avonds 1 capsule van de Etos door het eten. Breezer weegt 15,8 kilo. Dat is toch niet teveel??? Mocht dit wel zo zijn, hoe kan ik dat dan zien dat het teveel is??
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door