Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door sylvia
#67865
[quote="veronique"]
Vita heeft gisteren haar eerste kippevleugeltje gekregen.Ik vond het best wel eng.(stel je voor dat ze niet goed ging knabbelen :o.) Gelukkig ging het goed,ze heeft wel in mijn vinger gebeten=> was mijn eigen schuld hoor. Ze had, dacht ik, een te groot stuk in haar snuit en ik probeerde het eruit te halen. Zal ik dus nooit meer proberen. Vita vond het wel lekker, alleen het vel daar moest ze behoorlijk op bijten hoor.
[/quote]
;D ;D ;D steek nooit je vinger tussen de tanden van een cocker en zijn eten,zeker niet als het een kippenvleugel is ;D
By the way,die wortel moet je de volgende keer even pureren,zo heeft ze er niets aan,want honden kunnen de celwanden van plantaardige cellen niet kapot krijgen.
Door veronique
#67983
Van die wortel, dat was eigenlijk om te zien of ze goed kauwde. Anders dierf ik haar het kippevleugeltje nog niet geven, snap je
Gebruikersavatar
Door sylvia
#67987
[quote="veronique"]
Van die wortel, dat was eigenlijk om te zien of ze goed kauwde. Anders dierf ik haar het kippevleugeltje nog niet geven, snap je
[/quote]
ooooooooooooooooooooooooooooooooooo ;D ;D ;D
Door veronique
#68245
Nog maar eens een vraagje(zo blijven we bezig hé)
Hoe dikwijls moet een hond per week bot eten om geen tandsteen te krijgen? Nu krijgt Vita 3à4 kippevleugels (verspreid over 1 week).Ik heb voor haar een kalfskotelet liggen met een mooi bot aan. (Is wel meer bot aan dan aan de 4 kippevleugeltjes samen). Mag ik haar dan in de week dat ze die kalfskotelet krijgt ook nog kippevleugeltjes geven?
Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk gesteld is,anders gil je maar.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#68275
Ikzelf doe 1 x in de week botten geven en dat zijn dan of kippen vleugels en nekken of lamsribben.als ik een keer extra doe doe ik meestal een recreatiebot.
Door veronique
#68337
dus 1x in de week, goed botjes opknabbelen is genoeg tegen tandsteen. Hoeveel kippevleugels geef je dan per hond?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#68447
[quote="veronique"]
dus 1x in de week, goed botjes opknabbelen is genoeg tegen tandsteen. Hoeveel kippevleugels geef je dan per hond?
[/quote]
Ik geef dan twee vleugels en als ik ze heb krijgen ze nog een paar nekjes.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door